Δευτέρα, 2 Αυγούστου

Αντιμετωπίστε την πείνα όταν κάνετε δίαιτα!

Αντιμετωπίστε την πείνα όταν κάνετε δίαιτα!

Αντιμετωπίστε την πείνα όταν κάνετε δίαιτα!

Είναι σημαντικό να διευκρινίσουμε ότι όταν κάνουμε μια δίαιτα αδυνατίσματος δεν πρέπει να θέλουμε να καταπολεμήσουμε την πείνα. Αν συμβεί αυτό, σημαίνει πως οι θερμίδες που μας προσφέρουν τα γεύματα είναι πάρα πολύ λίγες ή είναι άσχημα κατανεμημένες. Αν, μετά τη διόρθωση αυτών των παραμέτρων, εξακολουθεί να υπάρχει πρόβλημα είναι πιθανόν ότι βιώνουμε τη δίαιτα από ψυχολογικής πλευράς ως στέρηση οπότε είναι απαραίτητο να υιοθετήσουμε
κάποια στρατηγική.


Αντιμετωπίστε την πείνα

Πρώτο βήμα είναι να χωρίσουμε σε περισσότερα γεύματα ή σνακ τη διατροφή της ημέρας, περιλαμβάνοντας φαγητά με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη, πχ. μερικά καρύδια, ξερά βερίκοκα ή ένα άπαχο γιαούρτι. Αυτό θα μας βοηθήσει να διατηρήσουμε σταθερό το επίπεδο των σακχάρων στο αίμα.

ΔΕΣ ΑΚΟΜΑ: Διατήρηση βάρους εύκολα…και μετά τη δίαιτα!

Το δεύτερο είναι να αναλύσουμε ποια στιγμή της ημέρας εμφανίζεται πιο πιεστικό το αίσθημα της πείνας και να βρούμε κόλπα για να την ξεγελάσουμε. Μια λύση μπορεί να είναι να επινοήσουμε αντιπερισπασμούς όπως το να φεύγουμε από το σπίτι, να κάνουμε ένα τηλεφώνημα ή να βρίσκουμε εναλλακτικές και ευχάριστες δραστηριότητες.

Τρίτη συμβουλή είναι να έχουμε στην τροφοθήκη μας ήδη έτοιμα τρόφιμα με ελάχιστες θερμίδες  ιδιαίτερα λαχανικά και φρούτα ή φρουτοσαλάτα. Σε μερικές περιπτώσεις συνιστάται ακόμα και ένα παγωτό με φρούτα ή μιλκσέίκ με φρούτα καθώς και αφεψήματα. Ένα ζεστό ρόφημα επιβραδύνει τον χρόνο της πρόσληψης τροφής και συνεισφέρει στο να μετριαστεί το αίσθημα της πείνας.

ΔΕΣ ΑΚΟΜΑ: Τσιμπολόγημα: Δείτε πως μπορείτε να το αποφύγετε

Τι πρέπει να γνωρίζετε

Η πείνα είναι για το σώμα μας ένα σημαντικό εργαλείο που μπορεί να καθοδηγήσει τη συμπεριφορά μας ώστε να εκπληρώσουμε τις απαιτήσεις του για ενέργεια. Προσοχή όμως γιατί συχνά μπερδεύουμε την πείνα με τη λαιμαργία. Συμβαίνει καμιά φορά μπροστά σ’ ένα πιάτο πολύ δελεαστικό να νιώθουμε μια ακατανίκητη παρόρμηση.

Σ’ αυτή την περίπτωση είναι σημαντικό να αποφεύγουμε τη «συνάντηση» με κάποιο συγκεκριμένο φαγητό στις ώρες της ημέρας που δεν προβλέπετε σνακ. Αν όμως δεν μπορείτε να αντισταθείτε στη επιθυμία να φάτε κάτι, κάντε το όταν είναι η σωστή στιγμή.

Διαφορετικά κινδυνεύετε να φάτε διπλό σνακ ή να νιώσετε τεράστια απογοήτευση,
αν δεν καταφέρετε να συγκρατηθείτε

ΔΕΣ ΑΚΟΜΑ: 10 καθημερινά μυστικά ομορφιάς & περιττά κιλά ΤΕΛΟΣ

Σημείωση

Όταν το αίσθημα της πείνας μπορεί να προβλεφθεί γιατί σας πιάνει πάντα την ίδια ώρα, συνήθως κατά το μεσημέρι ή το βράδυ προτού πέσετε για ύπνοι φάτε μισή ώρα πιο νωρίς. Το να πάρετε το απογευματινό σας σνακ νωρίτερα ή να αναβάλετε την ώρα του βραδινού φρούτου μπορεί να εμποδίσει την έλευση του ερεθίσματος της πείνας την καθορισμένη ώρα.

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του παρόντος άρθρου, χωρίς αναφορά, με ενεργό σύνδεσμο (link) beauty-secrets.gr

ΔΗΜΟΦΗΛΗ ΑΡΘΡΑ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *