Κυριακή, 20 Σεπτεμβρίου

Άμεση λάμψη προσώπου με χαλαρωτικές ασκήσεις!

Άμεση λάμψη προσώπου με χαλαρωτικές ασκήσεις!

O τρόπος που αντιδράτε στο καθημερινό στρες, με θυμό, πικρία ή παραίτηση, μπορεί να αποτυπωθεί στο πρόσωπό σας με το πέρασμα του χρόνου. Οι μύες του προσώπου «σετάρονται» με τις επαναλαμβανόμενες εκφράσεις, οδηγώντας σε ορατές ρυτίδες στο πρόσωπό σας. Χαλαρώνοντας  αυτούς τους μυς αποκτάτε άμεση λάμψη προσώπου, ενώ σε αυτό βοηθούν και πολλά φυσικά καλλυντικά ομορφιάς.



Τσεκάρετε την έκφρασή σας

Όποτε το θυμάστε (και ειδικά σε περιόδους έντονης συγκέντρωσης), κοιτάξτε αν κάνετε μορφασμούς που τσαλακώνουν το πρόσωπό σας. Συνοφρυώνεστε; Σφίγγετε το σαγόνι σας; Τραβάτε προς τα πάνω το στόμα σας; Μην κρίνετε τις συνήθειές σας αυτές, απλά παρατηρήστε τις και μετά ηρεμήστε το πρόσωπό σας, για να μειώσετε τις γραμμές έκφρασης.

Άμεση λάμψη προσώπου με χαλάρωση

Η χαλάρωση από μόνη της μπορεί να είναι αρκετή για να απαλύνετε λεπτές γραμμές και ρυτίδες έκφρασης. Καθίστε ή ξαπλώστε άνετα και κλείστε τα μάτια. Κρατήστε τις σκέψεις σας μακριά από όσα σας απασχολούν συγκεντρωθείτε στην αναπνοή σας ή μετρήστε μέχρι το τέσσερα, καθώς εισπνέετε και εκπνέετε.

Χαλαρώστε τα σημεία που συνήθως σφίγγουν από την ένταση: κατεβάστε τους ώμους, χαλαρώστε το σαγόνι σας, ηρεμήστε τα φρύδια σας, νιώστε τα μάτια σας βαριά, αφήστε τα χείλη σας χαλαρά. Ξεσφίξτε τα δόντια και αφήστε τη γλώσσα σας χαλαρή να ακουμπάει στον ουρανίσκο σας.

Αφήστε τα ρουθούνια και τα αφτιά σας να ηρεμήσουν. Φανταστείτε να χαλαρώνουν οι ρίζες των μαλλιών στο πίσω μέρος του κεφαλιού σας. Μείνετε ανέκφραστες, ειπνέοντας ήσυχα από τη μύτη για 3-5 λεπτά.

Σταματήστε να συνοφρυώνεστε

Για να αποφύγετε τις ρυτίδες έκφρασης στο μέτωπο και το πόδι της χήνας στην άκρη των ματιών, κρατήστε χαλαρά τα μάτια σας, ακόμα κι όταν χαμογελάτε. Αν έχετε ξηρά μάτια, πράγμα που συνήθως προκαλείται όταν δουλεύουμε πολλές ώρες μπροστά σε υπολογιστή, από κεντρική θέρμανση ή από φακούς επαφής. Αυξήστε την πρόσληψη αντιοξειδωτικών βιταμινών με τα κατάλληλα συμπληρώματα διατροφής.

Χαλαρώστε το μέτωπο, άμεσα

Για να απαλύνετε τις γραμμές έκφρασης στο μέτωπο, σχηματίστε με τον δείκτη και το μεσαίο σας δάχτυλο έναν. Τοποθετήστε τα στο κέντρο του μετώπου και σιγά σιγά ανοίξτε τα, απαλύνοντας με αυτή την κίνηση τις γραμμές στο μέτωπα Επαναλάβετε μερικές φορές, πάντα μεκίνηση προς τα έξω.

Φοράτε γυαλιά ηλίου

Μην ξεχνάτε να φοράτε τα γυαλιά ηλίου σας, όταν πρόκειται να βγείτε έξω μέρα, για να αποφύγετε να μισοκλείνετε τα μάτια σας.

Χαλαρωτικές ασκήσεις για άμεση λάμψη προσώπου

  • Ξαπλώστε μπρούμυτα, με τα πόδια σας λίγο πιο ανοιχτά από τη λεκάνη σας και τα δάχτυλα να δείχνουν προς τα έξω.
  • Το κεφάλι σας να ξεκουράζεται πάνω στις παλάμες σας ή γυρισμένο στη μία πλευρά.
  • Κλείστε τα μάτια σας και χαλαρώστε εντελώς προς το έδαφος.
  • Αφήστε τη λεκάνη, τους ώμους και τις φτέρνες σας να βουλιάξουν, το ίδιο και το στέρνο σας.
  • Νιώστε την επιδερμίδα του προσώπου σας να χαλαρώνει, να αφήνεται στη βαρύτητα. Μετά από 3 λεπτά περίπου, γυρίστε ανάσκελα.
  • Νιώστε και πάλι τη λεκάνη και τους ώμους σας βαριά. Αφήστε το βάρος του κεφαλιού σας να βυθιστεί στο πάτωμα.
  • Επιτρέψτε στην επιδερμίδα σας να είναι ανέκφραστη και βαριά,να αφήνεται πάνω στον χαλαρό σκελετό σας. Νιώστε σαν οι πόροι σας να είναι ανοιχτοί, η επιδερμίδα σας καθαρή.
  • Όταν σηκωθείτε, προσπαθήστε να κρατήσετε αυτή την αίσθηση καθαρότητας και ελευθερίας από τις συγκεκριμένες εκφράσεις της καθημερινότητας.

Στάση yoga για άμεση λάμψη

Στάσεις που τονώνουν τη μικροκυκλοφορία χαρίζουν άμεση νεανική φωτεινότητα.Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να κάνετε αυτή την άσκηση από το να αναστρέψετε το σώμα σας,για να φέρετε στο πάνω μέρος του ένα κύμα από φρέσκο, οξυγονωμένο αίμα.

 

1.Στάση “Downward dog” (Κάτω σκύλος): ξεκινήστε στηρίζοντας το σώμα σας στα χέρια και τα γόνατά σας, με τα πόδια σας μακριά το ένα από το άλλο, στο ύψος των ισχίων. Ανοίξτε τα χέρια και πιέστε τις παλάμες και τα δάχτυλα στο πάτωμα. Εισπνεύστε, πατήστε τα δάχτυλα του ποδιού σας και σηκώστε τη λεκάνη προς τα πίσω, προς το ταβάνι, μακριά από τα πόδια.

2.Προσπαθήστε να ισιώσετε τα πόδια σας. Κρατήστε τους βραχίονες σε ευθεία και φανταστείτε πως τεντώνετε τις μασχάλες σας προς τα γόνατα. Εκπνεύστε, για να βγείτε από τη στάση. Επαναλάβετε 3 φορές (αποφύγετε αυτή τη στάση, αν έχετε υψηλή πίεση).

ΔΕΣ ΑΚΟΜΑ

ΔΗΜΟΦΗΛΗ ΑΡΘΡΑ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *