Πέμπτη, 6 Αυγούστου

Ανακούφιση ποδιών με φυσικούς τρόπους!

Ανακούφιση ποδιών με φυσικούς τρόπους!

Ανακούφιση ποδιών με φυσικούς τρόπους!

Τίποτα δεν είναι τόσο χαλαρωτικό μετά από μια δύσκολη μέρα, από την ανακούφιση των ποδιών μας. Υπάρχουν πολλοί φυσικοί τρόποι για να γίνει αυτό,και σήμερα θα μάθετε μερικούς από αυτούς.



Ανακούφιση ποδιών με μέντα

Τα αιθέρια έλαια σε αυτό το μείγμα είναι δροσιστικά και ανακουφίζουν από τον πόνο.

Θα χρειαστείς:

  • 2 κτσ έλαιο jojoba
  • 1 κτγ σιτέλαιο
  • 4 σταγόνες αιθέριο έλαιο μέντας
  • 2 σταγόνες αιθέριο έλαιο κυπαρισσιού

Εκτέλεση-Εφαρμογή

Αναμείξτε τη jojoba και το σιτέλαιο. Προσθέστε τα αιθέρια έλαια μέντας και κυπαρισσιού. Κάντε μασάζ σε όλο το μήκος των ποδιών κάνοντας μεγάλες, απαλές κινήσεις με φορά προς τα πάνω.

Βραδινή θεραπεία

Για να δώσετε τροφή στα πολύ ξηρά, σκασμένα πόδια, δοκιμάστε τις ειδικές κάλτσες για spa, οι οποίες περιέχουν ενυδατικά και επουλωτικά συστατικά, όπως η jojoba και η βιταμίνη Ε. Συχνά περιέχουν και εκχυλίσματα μέντας και δενδρολίβανου, για να τονώσουν τη μικροκυκλοφορία, ενώ ενυδατικοί παράγοντες, όπως η αλόη και το μέλι, έλκουν την υγρασία στην επιδερμίδα.

Ανακουφιστικό πεντικιούρ στο σπίτι

Αφαιρέστε το βερνίκι από τα νύχια σας με ένα ξεβαφτικό νυχιών χωρίς ασετόν, με φορά από τη ρίζα προς την άκρη, και μετά βάλτε τα πόδια σας σε μια λεκάνη με χλιαρό νερό για 10 λεπτά. Κάντε απαλή απολέπιση με ένα scrub. Στεγνώστε πολύ καλά τα πόδια με μια μαλακή πετσέτα και μετά λιμάρετε τα νύχια σας, με μεγάλες κινήσεις και φορά από έξω προς το κέντρο.

Τυλίξτε ένα κομματάκι βαμβάκι γύρω από μια οδοντογλυφίδα και σπρώξτε τις παρανυχίδες προς τα πίσω. Απλώστε μια μάσκα με άργιλο ή φρούτα, φροντίζοντας να καλύψετε με αυτή τις φτέρνες και τα πέλματα. Κάντε καλό μασάζ στις σκληρές, ξηρές ζώνες των ποδιών. Αφήστε να στεγνώσει η μάσκα για 10 λεπτά. Αφαιρέστε την με ένα μαλακό δέρμα σαμουά και στη συνέχεια ενυδατώστε με έλαιο, τρίβοντάς το καλά σε κάθε νύχι.

Μασάζ ανακούφισης ποδιών πριν από τον ύπνο

Ζεστάνετε ελαφρά λίγο άχρωμο σησαμέλαιο ή ελαιόλαδο. Κάντε μασάζ στις πατούσες και τα δάχτυλα, βάζοντας το πόδι σας ανάμεσα στις παλάμες σας. Πιέστε απαλά τη φτέρνα, περάστε τα δάχτυλα των χεριών από κάθε δάχτυλο του ποδιού πιέζοντας στην άκρη. Ψηλαφίστε τις αυλακώσεις το πάνω μέρος των ποδιών. Φορέστε χλιαρές, βαμβακερές κάλτσες (μπορείτε να τις ζεστάνετε στα μικροκύματα) και ξαπλώστε για ύπνο.

Θεραπεία για κιρσούς

Η καλύτερη τοπική θεραπεία για κιρσούς είναι η κρέμα ή αλοιφή αμαμελίδας. Τρίψτε την στην περιοχή απαλά, για vα μειώσετε τη φλεγμονή και να καταπραίνετε τη δυσφορία.

Ομοιοπαθητική για κιρσούς

Κάντε μία από τις παρακάτω θεραπείες καθημερινά για σύντομα χρονικά διαστήματα, για να ανακουφιστείτε από τα συμπτώματα:

Hammamelis 30c — ανακουφίζει από την αίσθηση καύσου και τον κνησμό.

Pulsatilla 30c — χαρίζει μια αίσθηση δροσιάς (ή μουδιάσματος) στα πόδια που πάσχουν, ειδικά μετά από ορθοστασία.

Sepia 30c — είναι καλή για γυναίκες που εμφάνισαν κιρσούς κατά την εγκυμοσύνη αλλά και για κουρασμένα πόδια και κακή μικροκυκλοφορία γενικά.

Ξυπόλητος βελονισμός

Το περπάτημα χωρίς παπούτσια ενεργοποιεί κάποια σημεία βελονισμού στις φτέρνες, με ευεργετικές επιπτώσεις σε όλο το σώμα.Δημιουργήστε ένα μονοπάτι τοποθετώντας μια σειρά από βότσαλα διαφορετικού μεγέθους, κοντάρια από σκούπες και μπάλες διαφορετικών διαστάσεων. Περπατήστε σε αυτό το μονοπάτι προσεκτικά. Όταν νιώθετε πόνους και σημεία έντασης στις φτέρνες, περπατήστε πιο αργά, ρολάροντας τα αντικείμενα με τα πόδια σας και αποβάλλοντας την πίεση προσεκτικά, για να διώξετε την ένταση και να βελτιώσετε την κινητικότητα σας.

Στάση γιόγκα:«Πόδια στον τοίχο»

Δοκιμάστε αυτή η αναζωογονητική στάση πριν από το πεντικιούρ ή το μασάζ ποδιών, όταν τα πόδια σας πονάνε ή χρειάζεστε ανακούφιση από τους κιρσούς. Βρείτε ένα καλό καθαρό σημείο στον τοίχο. Γυρίστε στο ένα πλάι με τη λεκάνη σας κοντά στον τοίχο και γυρίστε τα πόδια σας έτσι ώστε να έρθουν κάθετα, με τις φτέρνες να ακουμπάνε στον τοίχο. Αν δεν μπορείτε να ισιώσετε τα πόδια σας, απομακρύνετε τη λεκάνη σας από τον τοίχο μέχρι να βρείτε μια άνετη στάση. Κλείστε τα μάτια σας και χαλαρώστε για 10 λεπτά.

ΔΕΣ ΑΚΟΜΑ

ΔΗΜΟΦΗΛΗ ΑΡΘΡΑ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *