Σάββατο, 6 Μαρτίου

Ανακούφιση στα πόδια με 10 συνταγές….από τη φύση!

Ανακούφιση στα πόδια με 10 συνταγές....από τη φύση!

Ανακούφιση στα πόδια με 10 συνταγές….από τη φύση!

Απαλλαγείτε από τους πόνους και τις μικροενοχλήσεις και νιώστε ανακούφιση στα πόδια με 10 συνταγές… κατευθείαν από τη φύση.




Δύσκολη η ζωή για τα πόδια σας. Το καθημερινό περπάτημα και οι ατέλειωτες ώρες ορθοστασίας τα κουράζουν και τα καταπονούν. Κι αν νομίζετε ότι ένα ζευγάρι ανατομικά παπούτσια αρκεί για να εξασφαλίσετε την υγεία και την καλή τους, μάλλον έχει έρθει η ώρα να αναθεωρήσετε. Κι αυτό γιατί, ενώ βοηθούν αρκετά, δεν αρκούν.

Σκεφτείτε το εξής : με κάθε βήμα σας, στα πέλματά σας ασκείται περίπου επταπλάσια
δύναμη από το βάρος σας. Και σαν να μην έφτανε αυτό, οι γυναίκες αντιμετωπίζουν προβλήματα στα πόδια τέσσερις φορές πιο συχνά σε σύγκριση με τους άντρες.

Ψάχνετε για λύσεις ανακούφισης; Δοκιμάστε τις παρακάτω προτάσεις της φύσης.
Σημείωση: πριν ακολουθήσετε οποιαδήποτε θεραπεία, συμβουλευτείτε το γιατρό σας.

Φυσικές θεραπείες για ανακούφιση στα πόδια

1.Κομπρέσες

Για να μειώσετε τον πόνο στο πίσω μέρος του πέλματος και να περιορίσετε το πρήξιμο, τοποθετήστε κρύες κομπρέσες για 15-20 λεπτά, 3-4 φορές τη ημέρα. Εναλλακτικά, βάλτε επιθέματα πάγου στα πόδια. τιλίξτε τον πάγο σε μια λεπτή πετσέτα και τοποθετήστε τον στην περιοχή για 10 λεπτά (3 φορές την ημέρα).

2. Κατάλληλα έλαια

Το έλαιο τεϊόδεντρου έχει αντιμικροβιακές ιδιότητες και αποτρέπει την εμφάνιση μηκυτών
ενώ παράλληλα ξεκουράζει τα καταπονημένα πόδια. Χρησιμοποιήστε το για να κάνετε μασάζ στην περιοχή. Eναλλακτικά, προμηθευτείτε έλαια αρκεύθου και λεβάντας, που περιέχουν ουσίες με καταπραϋντική δράση.

3. Άφθονα υγρά

Οι ποδίατροι συστήνουν επίσης την κατανάλωση υγρών. Όπως εξηγούν, όσο λιγότερο ενυδατωμένος είναι ο οργανισμός, τόσο πιο χαμηλή είναι η πίεση του αίματος και συνεπώς τόσο πιο εύκολα πρήζονται τα πόδια. Φροντίστε να πίνετε τουλάχιστον ένα ποτήρι νερό κάθε μία ώρα.

4. Μασάζ

Για να είναι αποτελεσματικό, πρέπει να περιλαμβάνει το σωστό ζέσταμα. Είναι σημαντικό λοιπόν να κάνετε στρέτσινγκ. Κάντε κυκλικές κινήσεις με τους αστραγάλους ή γράψτε την αλφάβητο με τα πόδια σας. Στη συνέχεια, κινήστε τα πόδια σας προς τα μπρος και προς τα πίσω. Με τον αντίχειρα κάντε μασάζ στις καμάρες, ενώ παράλληλα ασκήστε ελαφριά πίεση στο πάνω μέρος του πέλματος. Oλοκληρώστε τραβώντας κάθε δάκτυλο.

5. Μείγμα βοτάνων

Φτιάξτε ένα ειδικό μίγμα για ποδόλουτρο. Θα χρειαστείτε 2 κ.σ. φρέσκο δεντρολίβανο, 2 κ.σ. φρέσκο θυμάρι, 4 σακοιλάκια τσάι δυόσμου, 1 λεμόνι κομμένο σε φέτες και 16 παγάκια. Βάλτε το δεντρολίβανο και το θυμάρι σε ένα καθαρό καλσόν και δέστε την άκρη του. Προσθέστε σε 1,5 λίτρο ζεστό νερό τα βότανα και το τσάι και αφήστε τα για 10 λεπτά. Στη συνέχεια βγάλτε τα από το νερό και προσθέστε λεμόνι. Μεταφέρετε το υγρό σε μια λεκάνη. Προσθέστε 3,5 λίτρα κρύο νερό και τα παγάκια. Το ποδόλουτρο είναι έτοιμο. Το δεντρολίβανο ο δυόσμος ενεργοποιούν την κυκλοφορία
στην πονεμένη περιοχή, αναζωογονώντας τη. Επιπλέον, το λεμόνι έχει αντισηπτικές ιδιότητες, ενώ το θυμάρι είναι πλούσιο σε φαινόλες, οι οποίες έχουν αντιβακτηριακή δράση.

6. Σηκώστε τα ψηλά

Εξίσου ευεργετικό είναι και το ανασήκωμα των ποδιών. Οι αρτηρίες διοχετεύουν αίμα στα κάτω άκρα, μειώνοντας το πρήξιμο και τους πόνους. Ιδανικά, κάντε κατακόρυφο και σταθείτε σε αυτή τη στάση για μερικά λεπτά. Αν δεν μπορείτε, σηκώστε τα πόδια σας ψηλά, πάνω από το ύψος της καρδιάς.

7. Νερό και αλάτι

Βουτήξτε τα πόδια σας για 5-10 λεπτά σε νερό, στο οποίο θα έχετε προσθέσει μια χούφτα χοντρό αλάτι. Το νερό, σε συνδυασμό με το ιώδιο που περιέχει βοηθά στην καλύτερη κυκλοφορία του αίματος. Έτσι, ξεκουράζονται τα πόδια ενώ ταυτόχρονα υποχωρεί το πρήξιμο από τους αστραγάλους.

8. Πίεση στα σημεία

Καθίστε άνετα και σταυρώστε το ένα πόδι πάνω από το άλλο. Απλώστε στα χέρια σας μια μικρή ποσότητα φυτικού ελαίου ή λαδιού για μασάζ. «Γλιστρήστε» την άκρη του αντίχειρα στη μέση του πέλματος, από το πίσω μέρα; της φτέρνας, μέχρι τη βάση των δαχτύλων. Κάντε μασάζ για περίπου 10 λεπτά. Έπειτα, επαναλάβετε την κίνηση προς τα δεξιά και τα αριστερά, καταλήγοντας και πάλι
στη βάση των δαχτύλων. Τρίψτε μαλακά τα δάχτυλα κι έπειτα σφίξτε τα. Εφαρμόστε την τεχνική για 3-4 λεπτά. Επαναλάβετε στο άλλο πόδι.

Αν ο πόνος εντοπίζεται στα δάχτυλα, πιέστε στο σημείο όπου πονάτε, στην πάνω πλευρά, στην εσοχή ανάμεσα στα δύο διπλανά δάχτυλα. Κρατήστε την πίεση για ένα λεπτό. Επαναλάβετε για τα 4 μεσοδιαστήματα του κάθε ποδιού. Εφαρμόστε την τεχνική και στο άλλο πόδι.

9. Κατάπλασμα καρύδας

Αν ο πόνος συνοδεύεται από κάλο συχνό «σύμπτωμα» των στενών παπουτσιών καθώς και της πολύωρης ορθοστασίας φτιάξτε ένα κατάπλασμα από φλοιό καρύδας (θα το βρείτε στα καταστήματα υγιεινών τροφών) και τοποθετήστε το στην περιοχή. Εναλλακτικά, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το γαλακτώδη χυμό από  δέντρο της συκιάς ή να βράσετε και να πολτοποιήσετε φύλλα μολόχας (από καταστήματα υγιεινών τροφών). Θα σας ανακουφίσουν από τον πόνο αμέσως.

10. Έκχυμα μολόχας

Το συγκεκριμένο φυτό δρα ως φυσικό μαλακτικό, ενώ έχει και καταπραϋντικές ιδιότητες. Μαλακώνει τους κάλους των ποδιών και ανακουφίζει από τους πόνους. Φτιάξτε το έκχυμά της (βράστε ένα κουταλάκι του γλυκού σε νερό) και κάντε ποδόλουτρο. Θα τη βρείτε στα μεγάλα φαρμακεία.

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του παρόντος άρθρου, χωρίς αναφορά, με ενεργό σύνδεσμο (link) beauty-secrets.gr

ΔΕΣ ΑΚΟΜΑ

ΔΗΜΟΦΗΛΗ ΑΡΘΡΑ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *