Παρασκευή, Απρ 23

Διατροφή για σκέψη: Ενισχύστε την μνήμη σας!

 

Διατροφή για σκέψη: Ενισχύστε την μνήμη σας!

Διατροφή για σκέψη: Ενισχύστε την μνήμη σας!

Καθώς μεγαλώνουμε η μνήμη μας φθίνει υπάρχει όμως τρόπος να την ενισχύσουμε με την λεγόμενη διατροφή για σκέψη. Πολλές φορές ξεχνάτε που παρκάρετε το αυτοκίνητο; Το όνομα ενός συναδέλφου; Δυσκολεύεστε να τελειώσετε τα σταυρόλεξα; Έχετε δυσκολία συγκέντρωσης όταν διαβάζετε ένα βιβλίο;


Μία πρόσφατη μελέτη διαπίστωσε ότι ένας συγκεκριμένος τρόπος διατροφής μπορεί να βοηθήσει στην επιβράδυνση της γήρανσης του εγκεφάλου μας. Έτσι για να έχετε υγιές μυαλό και κοφτερή μνήμη τα παρακάτω τρόφιμα δεν πρέπει να λείπουν από την καθημερινή σας διατροφή.

Προσθέστε καθημερινά

  • Πράσινα φυλλώδη λαχανικά 6 ή περισσότερες μερίδες την εβδομάδα άλλα λαχανικά 1 ή περισσότερες μερίδες την ημέρα.
  • Ξηρούς καρπούς 5 ή περισσότερες μερίδες την εβδομάδα.
  • Μούρα 2 ή περισσότερες μερίδες την εβδομάδα.
  • Φασόλια 3 ή περισσότερα γεύματα ανά εβδομάδα.
  • Ψάρι 1 ή περισσότερα γεύματα την εβδομάδα.
  • Πουλερικά 2 ή περισσότερα γεύματα ανά εβδομάδα.
  • Ελαιόλαδο 3 έως 4 μερίδες την ημέρα
  • Κρασί 1 ποτήρι την ημέρα
  • Τροφές για τον περιορισμό στο κόκκινο κρέας λιγότερο από 4 γεύματα την εβδομάδα.
  • Βούτυρο και φυτικές μαργαρίνες λιγότερη από 1 κουταλιά της σούπας ανά ημέρα.
  • Πλήρη γαλακτοκομικά λιγότερο από 1 μερίδα την εβδομάδα.
  • Αρτοπαρασκευάσματα και γλυκά λιγότερο από 5 μερίδες την εβδομάδα.
  • Τηγανιτά fast food λιγότερο από 3 μερίδες την εβδομάδα

Σε πρόσφατη μελέτη άτομα με δυσκολία στη μνήμη και με την αλλαγή των διατροφικών τους συνθηκών φάνηκε ότι μείωσαν τον κίνδυνο εκδηλώσεων νόσου του Αλτσχάιμερ κατά το ήμισυ. Αν και είναι ευρέως αποδεκτό ότι η υγιεινή διατροφή μπορεί να συμβάλλει στην υγεία στην υγιεινή του σώματος. Πολλοί πιστεύουν ότι η οξύτητα του μυαλού μειώνεται με την ηλικία ανεξάρτητα από ότι τρώτε.

Επιστήμονες έχουν εντοπίσει μία σειρά από θρεπτικά συστατικά που μπορεί να επιβραδύνει σημαντικά την απώλεια μνήμης. Τη διατήρηση των δεξιοτήτων επίλυσης προβλημάτων και να βοηθήσει τη διατήρηση της ικανότητας αντίληψης και συγκέντρωσης. Η διατροφή για σκέψη καταδεικνύει ότι ορισμένες διατροφικές συνήθειες μπορεί να έχουν τεράστια επίδραση στην πνευματική οξύτητα και μπορεί να βοηθήσει της άνοιας και της νόσου Αλτσχάιμερ.

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του παρόντος άρθρου, χωρίς αναφορά, με ενεργό σύνδεσμο (link) beauty-secrets.gr

ΔΕΣ ΑΚΟΜΑ

ΔΗΜΟΦΗΛΗ ΑΡΘΡΑ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *