Διατροφή πριν την παραλία… όλοι οι «χρυσοί κανόνες» είναι εδώ!

Διατροφή πριν την παραλία... όλοι οι «χρυσοί κανόνες» είναι εδώ! Διατροφή πριν την παραλία… όλοι οι «χρυσοί κανόνες» είναι εδώ!

Το καλοκαίρι είναι εδώ, άρα οι διακοπές και τα μπάνια στις παραλίες βρίσκονται σε απόσταση αναπνοής! Η Διατροφή πριν την παραλία είναι το αιώνιο, βασανιστικό ερώτημα κάθε γυναίκας.  Όπως και η σκέψη”προλαβαίνω να χάσω τα περιττά μου κιλά για να βγω στην παραλία,;”




Η αλήθεια είναι πως ο χρόνος είναι περιορισμένος αλλά αν θέλεις μπορείς να εμφανιστείς στην παραλία ανανεωμένη και ελαφρύτερη. Αποφεύγοντας τις υπερβολές και τις “μαγικές” δίαιτες,
που ταλαιπωρούν τον οργανισμό, χωρίς αποτέλεσμα!

Ακολουθώντας τους «χρυσούς κανόνες» της δίαιτας θα χάσεις τα κιλά που σε ταλαιπωρούν, σίγουρα και με ασφάλεια.

Πες «όχι» στις σπασμωδικές κινήσεις

Η υπομονή αποτελεί μια λέξη-κλειδί, αν σκεφθεί κανείς ότι, πολλά άτομα, προκειμένου να χάσουν γρήγορα τα περιττά κιλά, καταφεύγουν σε σπασμωδικές κινήσεις.

Ακολουθούν αυστηρά μέτρα, με καταστροφικά για την υγεία τους αποτελέσματα, όπως: Αυστηρές μονοφαγικές δίαιτες, χημικές δίαιτες, υπερβολική λήψη αδυνατιστικών χαπιών ή πλήρη αποχή.

Διατροφή πριν την παραλία… όλοι οι «χρυσοί κανόνες»

Πριν ακολουθήσεις μια ισορροπημένη διατροφή, είναι σημαντικό να μελετήσεις τους «χρυσούς κανόνες» της δίαιτας,καθώς αυτοί είναι που θα σε βοηθήσουν να φτάσεις στον στόχο σου.

Θα πρέπει να καταναλώνεις συστηματικά τα ακόλουθα:

  • 5-7 μερίδες φρούτων και λαχανικών καθημερινά
  • 2 μερίδες γαλακτοκομικών καθημερινά (1 ποτήρι γάλα 1.5% ή 1 κεσεδάκι γιαούρτι 1.5%
  • ή 30 γρ. τυρί προτίμησε κάποιο τυρί φτωχό σε λιπαρά.
  • 10-12 ποτήρια υγρών καθημερινά. Προτίμησε νερό τσάι και καφέ.
  • 8-11 μερίδες αμυλούχων τροφίμων
  • (1 φέτα ψωμί ή 2 φρυγανιές ή 2 κράκερς κατά προτίμηση ολικής άλεσης,
  • ή 1/3 κουλούρι Θεσ/κης ή 1/3 φλ. ρύζι ή μακαρόνια ολικής άλεσης
  • ή 1 μπάρα δημητριακών ή 1/2 φλ. δημητριακά πρωινού
  • ή 1 μέτρια βραστή πατάτα ή 2 μπισκότα
  • ή 2 φλιτζάνια αρακά ή φασολάκια ή μπάμιες 1 φορά εβδομαδιαία
  • κόκκινο κρέας (μοσχάρι, χοιρινό) 3 φορές εβδομαδιαία άσπρο κρέας (κοτόπουλο, ψάρι)
  • Επιπλέον:
  • Να τρως μικρά και συχνά γεύματα
  • Μείωσε την κατανάλωση γλυκών & λιπαρών τροφίμων Απόφυγε την προσθήκη αλατιού στο φαγητό και στη σαλάτα σου.
  • Μην καταναλώνεις τρόφιμα πλούσια σε λιπαρά (κρέμα γάλακτος, βούτυρο, λιπαρές σάλτσες, σφολιατοειδή (όπως τυρόπιτες κτλ.), ζάχαρη.
  • Απόφυγε τις χαμηλοθερμιδικές δίαιτες
  • Προτίμησε τα γαλακτοκομικά χαμηλά σε λιπαρά
  • Κατανάλωνε συχνά ψάρι (2-3 φορές/εβδομάδα)
  • Αύξησε την πρόσληψη υγρών (10-12 ποτήρια καθημερινά: νερό, ημίπαχο γάλα, χυμοί, τσάι,
    καφές).
  • Βάλε στην καθημερινότητά σου 30-40 λεπτά περπατήματος ή κάποιου άλλου είδους αθλήματος.

ΔΕΣ ΑΚΟΜΑ

ΔΗΜΟΦΗΛΗ ΑΡΘΡΑ


Barbara Liosi

Το beauty-secrets.gr είναι ένα beauty blog με μυστικά ομορφιάς για τη μόδα και το μακιγιάζ.Όμορφα μυστικά για το πρόσωπο το σώμα και τα μαλλιά.

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.