Τρίτη, 18 Μαΐου

Πως θα βρείτε τον καλύτερο personal trainer;

 

Πως θα βρείτε τον καλύτερο personal trainer;

Πως θα βρείτε τον καλύτερο personal trainer;

Εάν σκέφτεστε να φέρετε στο σπίτι personal trainer; Θέλετε όμως να βρείτε τον καλύτερο personal trainer; Σας προτείνουμε τις παρακάτω ερωτήσεις για να τον τσεκάρετε κι ελέγξτε τις απαντήσεις του. Με αυτό τον τρόπο θα καταλάβετε, σε γενικές γραμμές, τι απαιτήσεις θα πρέπει να έχετε από εκείνον. Ρωτήστε τον και θα το διαπιστώσετε αμέσως!


 

Ε: Ποια είναι η εξειδίκευσή σας;

Α: «Είμαι απόφοιτος της γυμναστικής ακαδημίας (ΤΕΕΦΑ) κι επιπλέον οφείλω να ανανεώνω το πιστοποιητικό μου κάθε χρόνο ή κάθε δεύτερη χρονιά».

Το πρόσωπο που θα αναλάβει την προπόνησή σας θα πρέπει απαραιτήτως να είναι πτυχιούχος Γυμναστικής Ακαδημίας. Να έχει στο ενεργητικό του τουλάχιστον 20 ώρες κάθε χρόνο από ενημερωτικά σεμινάρια. Επιπλέον, κάθε γυμναστής θα πρέπει να είναι σε θέση να γνωρίζει όλες τις καινούριες τεχνικές εκγύμνασης.

Ε: Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που κάνετε με έναν αρχάριο;

Α: «Φροντίζω να διαθέσω τουλάχιστον μία ώρα ώστε να εκτιμήσω τη φυσική του κατάσταση, πριν τον βάλω στο κανονικό πρόγραμμα εκγύμνασης».

Κάθε personal trainer οφείλει να πάρει το ιατρικό ιστορικό σας πριν επιλέξει το πρόγραμμα που θα σας προτείνει να ακολουθήσετε. Επιπλέον, πρέπει να ελέγξει την φυσική σας κατάσταση μέσα από απλό περπάτημα. Καθώς και μια σειρά ασκήσεων για τις μεγάλες μυϊκές ομάδες (π.χ. καθίσματα), σύμφωνα με το βάρος του σώματός σας.

Ε: Με πονάει το δεξί μου χέρι. Να κάνω γυμναστική;

Α: «Δεν έχετε δει το γιατρό σας ακόμα; Αν όχι, πρέπει να τον επισκεφτείτε άμεσα».

Αντί να σας δώσει ένα πρόγραμμα για αποκατάσταση, ο personal trainer σας θα πρέπει να σας παραπέμψει σε γιατρό ή σε φυσικοθεραπευτή.

Ε: Ποιες τροφές να καταναλώνω για να προετοιμάζω σωστά τον οργανισμό μου για τη γυμναστική;

Α: «οι διατροφολόγοι μας θα σας βοηθήσουν να προσαρμόσετε κατάλληλα τη διατροφή σας, ώστε να έχετε το μέγιστο όφελος στο πρόγραμμα άσκησής σας».

Η πιο σωστή και υπεύθυνη κίνηση είναι να αναλάβει ο ειδικός το διαιτολόγιό σας, γιατί αυτό εξαρτάται κι από το πρόγραμμα που θα κάνετε (π.χ. απώλεια βάρους, σύσφιξη κ.λπ.). Μπορεί να σας δώσει μερικές γενικές διατροφικές συμβουλές. Αλλά όχι να σας προτείνει διατροφή που βασίζεται πάνω σε φαρμακευτικά συμπληρώματα ή ριζικές διατροφικές αλλαγές.

Ε: Ποιος είναι ο ελάχιστος δυνατός χρόνος που μπορεί να διαρκέσει το πρόγραμμα γυμναστικής που θα ακολουθήσω;

.Α: (‘Περίπου τρεις με τέσσερις μέρες την εβδομάδα, για 45 λεπτά με μία ώρα. Μία ώρα σκληρής δουλειάς όμως».

 Για τους αρχάριους είναι αρκετά 20 λεπτά αερόβιας άσκησης 3-5 μέρες την εβδομάδα και 2-3 μέρες δουλειά για όλο το σώμα. Οι πιο έμπειροι χρειάζονται 4 μέρες την εβδομάδα γυμναστικής για όλο το σώμα.

Ε: Ποιοι είναι οι μύες στο πίσω μέρος του μηρού;

Α: «Δικέφαλος μηριαίος, ημιτενοντώδης, ημιυμενώδης».

Το τσεκάρισμα βασικών ανατομικών γνώσεων έχει σημασία και ξεχωρίζει, αν μη τι άλλο, τον καλό από τον καλύτερο επαγγελματία.

Ε: Έχετε λίστα με αναφορές από ευχαριστημένους πελάτες;

Α: “Πρέπει να ρωτήσω τους πελάτες μου πριν σας δώσω ονόματα, αλλά σίγουρα μπορώ να σας βρω μερικές».

Διότι ως καταναλωτές δεν πρέπει να «αγοράζετε» μόνο εμπειρία αλλά και άριστα αποτελέσματα. Επίσης, ένα πολύ σημαντικό κομμάτι είναι η ασφάλειά σας ενώ κάνετε γυμναστική. Ρωτήστε τους παλιούς πελάτες αν είχαν τραυματισμούς κατά τη διάρκεια των προπονήσεών τους.

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του παρόντος άρθρου, χωρίς αναφορά, με ενεργό σύνδεσμο (link) beauty-secrets.gr

ΔΕΣ ΑΚΟΜΑ

ΔΗΜΟΦΗΛΗ ΑΡΘΡΑ

 



Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *