Παρασκευή, 12 Αυγούστου

Στρες, o μεγαλύτερο εχθρός της γυναίκας

Στρες, o μεγαλύτερο εχθρός της γυναίκας

Στρες, o μεγαλύτερο εχθρός της γυναίκας

Το στρες είναι ο μεγαλύτερος εχθρός της γυναίκας. Καταλύει τις άμυνες του οργανισμού και επιταχύνει τη γήρανση. Προκαλεί επίσης μεγάλο αριθμό ασθενειών. Οι γυναίκες έχουν πιο ευαίσθητο νευρικό σύστημα από τους άνδρες και για το λόγο αυτό χρειάζονται ειδική φροντίδα, ενώ δεν πρέπει να καταπονούν και να εξαντλούν τον εαυτό τους.





Στους γρήγορους ρυθμούς που κινείται ο κόσμος σήμερα, είναι απαραίτητο να μάθουμε να αντιμετωπίζουμε το στρες με πιο αποτελεσματικό τρόπο εφόσον έχει μπει στο καθημερινό μας λεξιλόγιο. Το 90% των ανθρώπων που θα ερωτηθούν εάν υποφέρουν από στρες θα απαντήσουν ναι. Εάν, δε, ερωτηθούν τι κάνουν γι’ αυτό, θα πουν τίποτα. Αντίθετα, το αγνοούν μέχρι να ξεσπάσει η κρίση.

Τι προκαλεί το στρες

Το στρες επηρεάζει το νευρικό σύστημα, την πέψη, το αναπαραγωγικό σύστημα, τις ορμόνες και το μεταβολισμό. Προκαλεί, επίσης, μείωση στο επίπεδο της ενέργειάς μας ενώ επηρεάζει τις σχέσεις μας και την απόδοσή μας στην εργασία.

Τι είναι όμως το στρες;

Είναι η αδυναμία να cχντεπεξέλθουμε στις καταστάσεις που προκύπτουν και που φαίνονται να είναι πέρα από τον έλεγχό μας ή απειλούν να μας υπερνικήσουν. Η εξωτερική πίεση είναι μεγάλη και εμείς αρχίζουμε να αισθανόμαστε ανίκανες να αντιδράσουμε σε αυτό που συμβαίνει, αντί να παραμένουμε συγκεντρωμένες και ήρεμες και να παρακολουθούμε την κατάσταση από κοντά. Στο στάδιο της αντίδρασης δεν μπορούμε να δούμε καθαρά. Θέλουμε απλώς να απαλλαγούμε από την ένταση που αισθανόμαστε, σαν αυτή να είναι η τελευταία μας επιλογή.

Στην πραγματικότητα υπάρχει πάντα και άλλη επιλογή, η οποία είναι να μην αντιδρούμε, αλλά να  παραμένουμε ψύχραιμες μέχρι να ξεκαθαρίσουμε την κατάσταση και να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε. Το στρες είναι πάντα μια εσωτερική αντίδραση στα εξωτερικά ερεθίσματα. Είναι το αποτέλεσμα της πίεσης που ασκείτε μέσα μας. Το στρες μας προκαλεί φόβο που εκδηλώνεται με επιθέσεις πανικού, σοβαρές αντιδράσεις, εξάντληση, χρόνια κούραση ή κατάθλιψη και κατάρρευση του νευρικού και ανοσοποιητικού συστήματος.

Στρες, o μεγαλύτερο εχθρός της γυναίκας

Εάν νιώθετε διαρκώς φορτισμένες και δεν κάνετε τίποτα για vα απαλλαγείτε από αυτό το συναίσθημα, μακροπρόθεσμα. Οι επιπτώσεις στην υγεία σας θα είναι η εξασθένηση και κούραση. Όλες μας αντιμετωπίζουμε δυσκολίες και προκλήσεις στη ζωή μας, αλλά η διαφορά έγκειται στο πώς χειριζόμαστε τις καταστάσεις αυτές. Εάν μάθουμε να μειώνουμε την πίεση αλλάζοντας τη συμπεριφορά μας και vα κατορθώσουμε να την αποδεσμεύσουμε και να τη διώξουμε, μπορούμε να προφυλάξουμε την υγεία μας από την έκθεσή της στον κίνδυνο. Εάν πηγαίνουμε σύμφωνα με τη φορά των πραγμάτων και όχι αντίθετα, τότε μπορούμε να παραμένουμε ήρεμες και να κάνουμε τα σωστά βήματα.

Οι γυναίκες είναι πιο ευαίσθητες από τους άντρες συχνά επιτρέπουν στα συναισθήματά τους να τις
καταβάλλουν, με αποτέλεσμα οι στατιστικές να δείχνουν ότι υποφέρουν περισσότερο από διανοητική σύγχυση και κατάπτωση. Επηρεάζονται επίσης από τις ορμόνες και τον κύκλο τους, που τους προκαλούν κακή διάθεση, ανησυχία στενοχώρια. Στις περιόδους έντονου στρες, αυτό που έχει
σημασία είναι να προσπαθούμε να διατηρούμε την ισορροπία μας κάνοντας πράγματα που μας ωφελούν, όπως το να τρως καλά, να κοιμόμαστε αρκετά, να αφιερώνουμε χρόνο στον εαυτό μας, να κάνουμε μασάζ ή να παρευρισκόμαστε σε σεμινάρια θεραπείας.

Στρες, o μεγαλύτερο εχθρός της γυναίκας

Η δυσαρμονία επηρεάζει το νευρικό σύστημα, το οποίο με τη σειρά του επηρεάζει όλα τα άλλα συστήματα του σώματος. Κάθε μας εμπειρία, θετική ή αρνητική, αφήνει στο σώμα ένα αποτύπωμα. Όλα καταγράφονται, συμπεριλαμβανομένων των κρίσεων και των ψυχολογικών τραυμάτων. Όταν
περιστατικά που μας προκαλούν άγχος συμβαίνουν το ένα μετά το άλλο, είναι πιθανό να φτάσουμε στο σημείο της κρίσης και τότε καταρρέουμε είτε σωματικά, είτε νοητικά, είτε συναισθηματικά. Πρέπει λοιπόν να μάθουμε προστατεύουμε τον εαυτό μας μόνες μας και να μην περιμένουμε από τους άλλους να το κάνουν αυτό για μας.

Δεν πρέπει να φοβόμαστε να ζητάμε βοήθεια όταν τη χρειαζόμαστε, από φίλους, δασκάλους, θεραπευτές και να κάνουμε ό,τι είναι απαραίτητο για να ξαναμπούμε στο σωστό δρόμο. Μην προσπαθείτε μόνες σας όταν νιώθετε μεγάλη αδυναμία. Η βοήθεια σας περιμένει, αρκεί να την αναζητήσετε. Μερικές φορές βέβαια, αυτό που χρειαζόμαστε πραγματικά είναι να μείνουμε μόνες, μακριά από τους ανθρώπους, να σκεφτούμε, να επανεκτιμήσουμε και να τα βρούμε με τον εαυτό μας. Η υγεία έρχεται πρώτη από όλα και είναι επιτακτική η ανάγκη να ακολουθήσουμε τη σωστή πλευρά αυτού του ζητήματος. Η υγεία δεν μπορεί να περιμένει.

Στρες, o μεγαλύτερο εχθρός της γυναίκας

Ο έλεγχος του στρες, στην πράξη, απαιτεί τήρηση των προτύπων και των περιορισμών. Τα συναισθήματα αποτελούν το βαρόμετρο. Αντανακλούν αυτό που συμβαίνει μέσα μας. Μπορείτε να αφήνετε τα συναισθήματά σας ανεπηρέαστα αντί να βυθίζεστε και να χάνεστε σε αυτά, μέσα
από υπερβολικές αντιδράσεις. Όταν μάθετε να αναγνωρίζετε πρώτα σημάδια του στρες και να τα αντιμετωπίζετε ανάλογα, μπορείτε να αποφύγετε ένα ξέσπασμα που θα είχε αρνητικές επιπτώσεις στο σώμα μας.

Κάθε φορά που αναγνωρίζετε σημάδια του στρες, παρατηρήστε πού ακριβώς εμφανίζονται στο σώμα σας. Τι νιώθει;  Νευρικότητα και περιορισμό; Τι συμβαίνει με την αναπνοή σας; Μήπως η καρδιά σας χτυπά γρηγορότερα; Πώς αντιδράτε όταν είστε αγχωμένες; Πανικοβάλλεστε, γίνεστε
ευέρεθιστες, οξύθυμες, ανυπόμονες και θυμώνετε με το παραμικρό; Παρατηρήστε τις αντιδράσεις αυτές και όταν τις γνωρίσετε καλά θα μπορείτε και να τις ελέγχετε. Μόλις καταλάβετε ότι έχετε μια κρίση στρες, ηρεμήστε, αισθανθείτε την στο σώμα σας και αφήστε να περάσουν μερικά λεπτά
μέχρι να ξαναβρείτε την ηρεμία του μυαλού. Στη συνέχεια αναπνεύστε αργά και βαθιά, έως το σημείο του σώματος που υπέστη την κρίση του άγχους, μέχρι να το απελευθερώσετε.

Στρες, o μεγαλύτερο εχθρός της γυναίκας

Ποιες είναι οι κινήσεις που κάνετε μηχανικά όταν είστε αγχωμένες; Καπνίζετε, πίνετε καφέ, τρώτε, καταβροχθίζετε γλυκά ή ό,τι άλλο βρεθεί μπροστά σας; Εντοπίστε τις αντιδράσεις σας και παρακολουθείστε τι κάνετε. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορείτε να τις αλλάξετε και να μεταμορφώσετε οποιαδήποτε καταστροφική ή αρνητική συμπεριφορά. Βρείτε δημιουργικούς και παραγωγικούς τρόπους να αποβάλλετε, το στρες, σε καθημερινή βάση. Ασκηθείτε, ηρεμήστε, διαλογιστείτε, καθαρίστε το σπίτι, περιποιηθείτε τον κήπο, περπατήστε ή κάντε οτιδήποτε άλλο σας ευχαριστεί.

Το σώμα έχει απεριόριστη σοφία. Αντιμετωπίζει τα προβλήματα και θεραπεύεται μόνο του. Εάν όμως το καταπονούμε για καιρό, αδυνατεί να διατηρήσει την ισορροπία του και τελικά κάποιο σημείο του καταρρέει. Όταν το νευρικό σύστημα είναι ήρεμο και απαλλαγμένο από το στρες, το πράνα, η δύναμη της ζωής, ρέει ελεύθερα σε ολόκληρο το σώμα και τα μπλοκαρίσματα εξαφανίζονται. Η σωστή λειτουργία του σώματος και η χαλάρωση, συμβάλλουν στην απομάκρυνση της νευρικότητας και της έντασης από τους μύες και στη μετακίνηση της μπλοκαρισμένες ενέργειας.

Η σωστή λειτουργία του σώματος και η χαλάρωση, συμβάλλουν στην απομάκρυνση της νευρικότητας και της έντασης από τους μύες και στη μετακίνηση της μπλοκαρισμένης ενέργειας. Υποβάλλετε τον εαυτό σας σε κάποιο από τα είδη θεραπείας, ανά τακτά χρονικά βελονισμός,
διαστήματα. Μασάζ, ρεφλεξολογία, αποθεραπεία ή αναγέννηση, θα βοηθήσουν την ενέργειά σας να ρεύσει, ώστε να μεταφέρει την ένταση και το στρες έξω από το σώμα.

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του παρόντος άρθρου, χωρίς αναφορά, με ενεργό σύνδεσμο (link) beauty-secrets.gr

ΔΕΣ ΑΚΟΜΑ

ΔΗΜΟΦΗΛΗ ΑΡΘΡΑ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.