Παρασκευή, 30 Οκτωβρίου

Ζωντανή και φωτεινή επιδερμίδα μετά τα 40

Ζωντανή και φωτεινή επιδερμίδα μετά τα 40Ζωντανή και φωτεινή επιδερμίδα μετά τα 40

Από τα 40 και μετά, ο χρόνος αρχίζει να αφήνει τα σημάδια του στην επιδερμίδα. Ο τόνος και η υφή της έχουν λιγότερη ζωντάνια, ρυτίδες και χαλάρωση κάνουν την εμφάνισή τους. Οι πόροι διευρύνονται, τα αγγεία στα ζυγωματικά και γύρω από τη μύτη σπάνε. Ενώ μετά τα 40 εμφανίζονται καφέ κηλίδες στα χέρια και τα μάγουλα, το μέτωπο και το άνω χείλος από την έκθεση στον ήλιο, κάποια εγκυμοσύνη και το αντισυλληπτικό χάπι.

Όμως, υπάρχουν πολλά που μπορείτε να κάνετε για να την βοηθήσετε να παραμείνει ζωντανή και φωτεινή η επιδερμίδα σας και μετά τα 40!

Πάρτε βαθιά ανάσα

Η καλύτερη οξυγόνωση της επιδερμίδας βελτιώνει ορατά τον τόνο της. Μάθετε πώς να αναπνέετε βαθιά σε ένα μάθημα γιόγκα. Για να μεγιστοποιήσετε τα αποτελέσματα, προτιμήστε να τρώτε αντιοξειδωτικές τροφές .Το μπρόκολο, το σπανάκι, τα δαμάσκηνα, τα βατόμουρα, που έχουν υψηλό δείκτη Ικανότητας Απορρόφησης Ριζών Οξυγόνου (ORAC).

Σωτήριες βιταμίνες

Χτίστε τη διατροφή σας γύρω από τα γεμάτα βιταμίνες φρούτα και λαχανικά. οι βιταμίνες Α, C και Ε είναι έντονα αντιοξειδωτικές και μάλιστα, η έλλειψη της βιταμίνης Α γίνεται αντιληπτή όταν η επιδερμίδα ξεφλουδίζει. Η βιταμίνη C είναι αντιφλεγμονώδης και γι’ αυτό είναι απαραίτητη για την επούλωση και την ανανέωση των κυττάρων καθώς και για το γέμισμα της επιδερμίδας εκ των έσω.

Συνεργάζεται εξαιρετικά με τη βιταμίνη Ε που ενεργοποιεί την άμυνα του δέρματος και τονώνει τη μικροκυκλοφορία, η οποία δίνει φωτεινότητα. Έρευνα έδειξε πως όταν συνδυάζονται, οι βιταμίνες C και Ε προσφέρουν διπλή προστασία από την ηλιακή ακτινοβολία και μειώνουν την ένταση του ηλιακού εγκαύματος. Στις ετικέτες των τροφίμων μπορεί να δείτε τη βιταμίνη C με το όνομα ασκορβικό οξύ ή οξύ, και τη βιταμίνη Ε ως αλφατοκοφερόλη ή τοκοφερόλη.

Ενυδάτωση εκ των έσω

Στην ξηρή επιδερμίδα οι ρυτίδες είναι πιο εμφανείς. Η μόνη φυσική ανακούφιση είναι η ενυδάτωση. Δύο λίτρα νερό την ημέρα «γεμίζουν» το δέρμα εκ των έσω, δίνουν λάμψη στα μαλλιά, απομακρύνουν τις τοξίνες από τον οργανισμό και βοηθούν στην ανακούφιση από τους πονοκεφάλους, εξαιτίας των οποίων δημιουργούνται ρυτίδες έκφρασης.

Άσκηση, η επουλωτική

Άνθρωποι μεγαλύτερης ηλικίας οι οποίοι γυμνάζονται συστηματικά φαίνεται πως έχουν επιδερμίδα που επουλώνεται πιο γρήγορα σε σχέση με την επιδερμίδα των ανθρώπων που κάνουν καθιστική ζωή. Βάλτε στόχο 30 λεπτά άσκησης τις περισσότερες μέρες της εβδομάδας.

Ενυδάτωση σε νωπή επιδερμίδα

Απλώστε την ενυδατική κρέμα και τα έλαια σώματος σε νωπή επιδερμίδα αμέσως μετά το ντους. Με αυτό τον τρόπο η υγρασία «σφραγίζεται» και λειτουργεί ως φραγμός σε περιβαλλοντικούς παράγοντες που ξηραίνουν την επιδερμίδα, όπως ο αέρας και ο κλιματισμός.

Απαραίτητα λιπαρά

Έρευνα δείχνει πως άνθρωποι με πρόωρα γερασμένη επιδερμίδα παρουσιάζουν έλλειψη σε βασικά λιπαρά. Αυτά ενυδατώνουν εκ των έσω, μειώνουν τη φλεγμονή και τονώνουν τη διάθεση. Τρώτε περισσότερα λιπαρά ψάρια, όπως το σκουμπρί και οι σαρδέλες, λιναρόσπορο, ελαιόλαδο, αβοκάντο, ξηρούς καρπούς και σπόρους. Για μεγαλύτερη απορρόφηση, χρησιμοποιήστε έλαια από ξηρούς καρπούς, σπόρους και φρούτα για να κάνετε μασάζ στο σώμα σας καθώς και σε λοσιόν σώματος και εντατικές θεραπείες ενυδάτωσης.

Διώξτε το στρες από την επιδερμίδα σας

Το στρες μπορεί να προκαλέσει σπυράκια, θαμπάδα, πρήξιμο στην περιοχή των ματιών και γραμμές έκφρασης. Σε περιόδους στρες, φροντίστε να τρέφεστε σωστά και να γυμνάζεστε τακτικά. Μία φορά την εβδομάδα προσπαθήστε να εντάξετε στο φορτωμένο πρόγραμμά σας ένα μάθημα γιόγκα. Αν η μόλυνση του περιβάλλοντος στρεσάρει την επιδερμίδα σας, βάλτε περισσότερα αντιοξειδωτικά φρούτα και λαχανικά στη διατροφή σας και χρησιμοποιήστε πάνω στο δέρμα σας έλαιο από κουκούτσια σταφυλιού και πράσινο τσάι, που δεσμεύουν τις ελεύθερες ρίζες



.

Σταματήστε το κάπνισμα

Το κάπνισμα είναι ο δεύτερος πιο δραστικός παράγοντας γήρανσης της επιδερμίδας, μετά τον ήλιο. Έρευνα δείχνει πως η επιδερμίδα καπνιστών πάνω από τα 30, γερνάει δύο φορές πιο γρήγορα από την επιδερμίδα μη καπνιστών. Πράγματι, η «επιδερμίδα του καπνιστή» είναι ένας όρος που χρησιμοποιείται για να περιγράψει ένα σταχτί δέρμα με ρυτίδες, διεσταλμένους πόρους και δυσκολία στην επούλωση. Το κάπνισμα συστέλλει τα αιμοφόρα αγγεία, μειώνοντας έτσι την κυκλοφορία του οξυγόνου και των θρεπτικών συστατικών, δημιουργεί ένα ένζυμο που καταστρέφει το κολλαγόνο και δημιουργεί ρυτίδες, καθώς τα χείλη σουφρώνουν και τα μάτια μισοκλείνουν
κατά την εισπνοή του καπνού. Σταματήστε το κάπνισμα.

Δώστε προτεραιότητα στον ύπνο

O ύπνος είναι απαραίτητος για την αναγέννηση και την αποκατάσταση των κυττάρων. Κατά τη διάρκειά του εκκρίνονται οι αυξητικές ορμόνες οι οποίες είναι υπεύθυνες για την ανανέωση και την αποκατάσταση της επιδερμίδας, των μαλλιών και των οστών. Η έλλειψη ύπνου αποτυπώνεται πρώτα κάτω από τα μάτια και στη θαμπή επιδερμίδα.

Χρησιμοποιείτε καλλυντικά για την ηλικία σας

Ψάξτε για καλλυντικά τα οποία ανταποκρίνονται στις ανάγκες της επιδερμίδας και του τρόπου ζωής σας, σύμφωνα πάντα με την ηλικία σας. Οι αντιγηραντικές ανάγκες που έχει μια επιδερμίδα στα 40 είναι διαφορετικές από εκείνες μιας επιδερμίδας μετά την εμμηνόπαυση. Η βιομηχανία της ομορφιάς ανταποκρίνεται σε αυτά τα δεδομένα και μαζί με δερματολόγους, δημιουργούν συνθέσεις που απευθύνονται στις διάφορες ανάγκες που έχει η επιδερμίδα σας στην που βρίσκεστε.

ΔΕΣ ΑΚΟΜΑ

ΔΗΜΟΦΗΛΗ ΑΡΘΡΑ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *