Τρίτη, 22 Σεπτεμβρίου

5 δημοφιλείς δίαιτες που θα μπορούσες να αγνοήσεις

5 δημοφιλείς δίαιτες που θα μπορούσες να αγνοήσεις

5 δημοφιλείς δίαιτες που θα μπορούσες να αγνοήσεις

Οι δημοφιλείς δίαιτες και οι«μόδες» στις μεθόδους εκγύμνασης συχνά δημιουργούν σύγχυση. Ποιες είναι αυτές που θα μπορούσες να αγνοήσεις;

1.Κετογονική δίαιτα 

Πρόκειται για μια δημοφιλή δίαιτα διατροφή χαμηλή σε υδατάνθρακες και πλούσια σε λιπαρά και πρωτεΐνες. Η μείωση κατανάλωσης υδατανθράκων οδηγεί στην κέτωση, μια μεταβολική διαδικασία κατά την οποία το σώμα καίει λίπος αντί για γλυκόζη. Όταν το σώμα έχει εξαντλήσει το γλυκογόνο,παράγει κετόνες. Χρησιμοποιεί ενέργεια από το αποθηκευμένο λίπος των λιποκυττάρων. Αποφεύγοντας τους υδατάνθρακες, μπορεί να μειωθεί άμεσα το βάρος σου. Αλλά, καταναλώνοντας παράλληλα λιπαρές τροφές, δεν θα μπορέσεις να χάσεις τα κιλά που επιθυμείς. Εναλλακτικά: Κατανάλωσε φρούτα και όχι επεξεργασμένους υδατάνθρακες.

2.Τσάι κομπούχα

Το τσάι της Μαντζουρίας, όπως επίσης ονομάζεται, είναι ένας ζυμομύκητας που αναπτύσσεται σε διάλυμα μαύρου ή πράσινου τσαγιού και ζάχαρης με τη βοήθεια μαγιάς. Είναι γνωστό για την περιεκτικότητά του σε προβιοτικά και βακτήρια. Ευνοούν την καλή λειτουργία του εντέρου και της πέψης και μειώνουν τη φλεγμονή. Περιέχει αρκετή ποσότητα ζάχαρης και όχι τόσο αυξημένο ποσοστό προβιοτικών, οπότε δεν θα το συνιστούσα για καθημερινή κατανάλωση. Εναλλακτικά: Επέλεξε συμπληρώματα διατροφής με προβιοτικά σε μορφή κάψουλας ή σκόνης χωρίς επιπλέον θερμίδες.


3.Πόσιμο κολλαγόνο 

Μακάρι να μπορούσε ένα ρόφημα με κολλαγόνο να εξασφαλίσει πιο σφριγηλή και νεανική επιδερμίδα, δηλώνουν πολλοί ειδικοί. Στο εμπόριο κυκλοφορούν αμέτρητα προϊόντα πόσιμου κολλαγόνου σε διάφορες μορφές. Αλλά το κολλαγόνο δεν έχει τη δυνατότητα να διοχετευτεί από το στομάχι στην κυκλοφορία του αίματος και στη συνέχεια στην επιδερμίδα ώστε να μειώσει τα σημάδια του χρόνου. Κατά τη διαδικασία της πέψης ο οργανισμός μετατρέπει το κολλαγόνο σε αμινοξέα, μηδενίζοντας τις ευεργετικές του ιδιότητες για το δέρμα. Εναλλακτικά: Επένδυσε σε προϊόντα με ρετινοειδή ή βιταμίνη C, που αποδεδειγμένα προάγουν την παραγωγή κολλαγόνου.

4.Καλλυντικά με CBD

Αυτή την περίοδο όλοι μιλούν για το CBD. Η κανναβιδιόλη, το θεραπευτικό συστατικό που προέρχεται από την κάνναβη. Χρησιμοποιείται για να θεραπεύσει τους μυϊκούς πόνους, τη δυσπεψία, δερματικές παθήσεις, μέχρι και το άγχος. Πολλοί είναι οι ειδικοί που υποστηρίζουν ότι προσελκύει καταναλωτές. Χάρη στην ονομασία του και όχι λόγω των θεραπευτικών του ιδιοτήτων. Μπορεί να υπάρχουν κάποια στοιχεία που δείχνουν ότι μειώνει τη φλεγμονή στο δέρμα, αλλά δεν υπάρχουν ακόμα κλινικές μελέτες που να το αποδεικνύουν.Εναλλακτικά: Προμηθεύσου έναν ορό με νιασιναμίδη, που έχει αποδεδειγμένα αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες.

5.Προπόνηση σε υψηλές θερμοκρασίες 

Η μόδα με τη γυμναστική σε πολύ ζεστό περιβάλλον για την επιπλέον καύση λίπους ξεκίνησε με την Bikram yoga. Επεκτάθηκε στο spinning και πλέον εφαρμόζεται σε αρκετές μεθόδους εκγύμνασης.Δεν χρειάζεται το σώμα σου να υποστεί μια τέτοια επίπονη δοκιμασία, κατά την οποία μειώνεται η ικανότητα συγκέντρωσής σου λόγω της υψηλής θερμοκρασίας.Το περισσότερο
βάρος που χάνεται μέσω του ιδρώτα δεν είναι λίπος αλλά υγρά. Εναλλακτικά: Ασκήσου πέντε φορές την εβδομάδα, φροντίζοντας οι δύο προπονήσεις να είναι πιο ήπιες, όπως yoga ή περπάτημα.

ΔΕΣ ΑΚΟΜΑ

ΔΗΜΟΦΗΛΗ ΑΡΘΡΑ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *