Τετάρτη, 6 Ιουλίου

Ασκήσεις σε κρεβάτι, μπανιέρα, καρέκλα & σκάλες!

Ασκήσεις σε κρεβάτι, μπανιέρα, καρέκλα & σκάλες!

Ασκήσεις σε κρεβάτι, μπανιέρα, καρέκλα & σκάλες!

Αν θέλετε να ξεκουράσετε τις αρθρώσεις σας οι ασκήσεις στο κρεβάτι στη μπανιέρα σε καρέκλα και σε σκάλες που ακολουθούν θα σας ανακουφίσουν.

Ασκήσεις σε κρεβάτι

Πριν κοιμηθείτε, ξαπλώστε ανάσκελα τεντωθείτε καλά και ανοίξτε το στόμα σας όσο το δυνατόν περισσότερο. Διπλώστε τα χέρια πάνω από το κεφάλι σας και κουνήστε εναλλάξ τους ώμους από το ύψος των βραχιόνων σας. Για να χαλαρώσει ο αυχένας και να αδειάσει το μυαλό σας.


ΔΕΣ ΑΚΟΜΑ: Γυμνάσετε όλο το σώμα με το 45′ πρόγραμμα ασκήσεων

Ασκήσεις σε μπανιέρα

Καθίστε στη μπανιέρα με την πλάτη ίσια και το ένα γόνατο λυγισμένο. Πάρτε μια βαθιά ανάσα και βγάλτε τον αέρα σκύβοντας ώστε το μέτωπο σας. Όσο είναι εφικτό, να ακουμπήσει το λυγισμένο γόνατο. Πάρτε πάλι μια βαθιά ανάσα και επιστρέψτε στην αρχική σας θέση.

Ισιώστε το λυγισμένο πόδι, λυγίστε το άλλο και επαναλάβετε ξανά. Αν έχετε την μπανιέρα γεμάτη με νερό, θα πρέπει να στηρίξετε το ίσιο πόδι στο κάτω άκρο της, για να μην γλιστράτε. Μπορείτε επίσης να λυγίσετε το ένα σας πόδι, να το φέρετε προς το στήθος σας και να το κρατήσετε με τα χέρια εκεί σταθερό για λίγα δευτερόλεπτα. Εναλλάξ κάντε το ίδιο και στο άλλο.

ΔΕΣ ΑΚΟΜΑ: Αυξήστε την μυϊκή μάζα σε κομβικά σημεία του σώματος

Ασκήσεις στις σκάλες

Αν μένετε στον 5 ,6  όροφο κάποιας πολυκατοικίας, σίγουρα θα σας είναι αρκετά επίπονο να ανεβοκατεβαίνετε καθημερινώς με τα πόδια. Στους χαμηλότερους ορόφους, ιδεατό θα ήταν να χρησιμοποιείτε τα πόδια σας και να αποφεύγετε την εύκολη λύση του ανελκυστήρα.

Η ανάβασή σας πρέπει να έχει και συγκεκριμένο τρόπο. Ίσια πλάτη, ελαφρώς λυγισμένα γόνατα και ανάλαφρος βηματισμός είναι τα χαρακτηριστικά της. Αν θέλετε να τονώσετε τους γλουτιαίους μύες σας, να πατάτε γερά το άκρο του ποδιού σας σε κάθε σκαλοπάτι.


Ασκήσεις στην καρέκλα

Ρυθμίστε την πλάτη της καρέκλας σας, ώστε να είναι ίσια. Βάλτε τα χέρια στα γόνατά σας, με τα πόδια προς το ένα πλάι και το κεφάλι όρθιο. Γύρετε από τη μέση εναλλάξ προς τα δεξιά και τα αριστερά τέσσερις έως πέντε φορές, πριν επιστρέψετε στην αρχική σας θέση.

ΔΕΣ ΑΚΟΜΑ: Καθ’ οδόν προς τις τέλειες αναλογίες με ποδήλατο!

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του παρόντος άρθρου, χωρίς αναφορά, με ενεργό σύνδεσμο (link) beauty-secrets.gr

ΔΗΜΟΦΗΛΗ ΑΡΘΡΑ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.