Τετάρτη, 6 Ιουλίου

Covid -19 Πώς να ηρεμήσεις τον πανικό σου!

Covid -19 Πώς να ηρεμήσεις τον πανικό σου!

Covid -19 Πώς να ηρεμήσεις τον πανικό σου!

Οι έξυπνες κινήσεις που απενεργοποιούν τον συναγερμό μέσα σου και μπορείς να ηρεμήσεις τον πανικό σου σε σχέση με την πανδημία του Covid -19!

Νιώθεις ότι η επικαιρότητα, που νύχτα μέρα βλέπεις, ακούς και διαβάζεις, χτυπά διάφορους συναγερμούς μέσα σου; τι θα γίνει αν κολλήσεις; τι θα γίνει αν κολλήσει η μητέρα ή ο πατέρας σου; Πώς να κρατήσεις το παιδί σου μακριά από τις οθόνες όσο είστε στο σπίτι; τι θα γίνει με την
αναγκαστική ύφεση στην επιχείρησή σου;

Θα πληρωθείς στην ώρα σου; Επαρκούν τα τρόφιμα στα σουπερμάρκετ; τι να κάνεις που δεν πρόλαβες να πάρεις μάσκες; Άγχη, και πανικός παντός είδους, ξυπνούν και καμπανάκια συναγερμού χτυπούν μέσα σου.

ΔΕΣ ΑΚΟΜΑ: Covid-19 και κάπνισμα: Γιατί πρέπει να κόψεις το τσιγάρο….τώρα




Τι πρέπει να ξέρεις

Το πρώτο που χρειάζεται να ξέρεις είναι αυτό: είναι φυσιολογικό να σε πιάνει πανικός και να έχεις στρες. Πρόκειται για μια έκτακτη κατάσταση που απαιτεί προσοχή και εγρήγορση. Αυτό, όμως, δεν σημαίνει ότι πρέπει να επιτρέψεις στο άγχος σου να κορυφωθεί. Ούτε να γίνεις έρμαιο της πανικόβλητης σκέψης σου.

Για να οχυρωθείς, όμως, απέναντι στα κύματα πανικού που μπορεί να σε χτυπούν, θα πρέπει να φροντίζεις από την ώρα που ξυπνάς μέχρι την ώρα που θα κοιμηθείς να κάνεις κινήσεις αποφόρτισης του άγχους και ψυχολογικής ενδυνάμωσης.

Γι’ αυτό:

Απόφυγε να ξεκινήσεις την ημέρα σου διαβάζοντας τις ειδήσεις για τον Covid -19. Τα νέα για τον καινούργιο αριθμό κρουσμάτων θα ανεβάσουν ραγδαία τα επίπεδα του στρες.

Βγάλε τις πιτζάμες σου. Δεν είναι μόνο θέμα υγιεινής (τα ενδύματα που φοράμε για να ξαπλώσουμε στο κρεβάτι μας δεν πρέπει να τα φοράμε όλη μέρα), είναι και θέμα στάσης. Βάζοντας τη φόρμα σου ή τα ρούχα που προτιμάς, στέλνεις στον εγκέφαλό σου το μήνυμα ότι το σώμα σου είναι έτοιμο για περισσότερη κίνηση και δράση, ακόμα και εντός σπιτιού.

Προσπάθησε να διατηρήσεις την αντικειμενική σου κρίση, κατανοώντας ακριβώς ποιος είναι ο κίνδυνος για εσένα και τα μέλη της οικογένειάς σου. Να εκτιμήσεις, δηλαδή, σωστά αν ανήκεις σε ομάδα υψηλού κινδύνου λόγω της ηλικίας σου ή προβλημάτων υγείας ή ποιοι ακριβώς από την οικογένειά σου κινδυνεύουν περισσότερο.

Το να μιλήσεις με τον παθολόγο σου για κάθε σου ανησυχία μπορεί να βοηθήσει σε κάθε περίπτωση και να σβήσει τον συναγερμό μέσα σου. Δεν χρειάζεται να τον πάρεις μόνο αν έχεις βήχα ή πυρετό. Μπορείς να το κάνεις και για να λύσεις τις όποιες απορίες και ανησυχίες σου. Μην ξεχνάς ότι ο γιατρός είναι ο πιο σωστά και έγκυρα ενημερωμένος λόγω της επαγγελματικής του ιδιότητας.

Προγραμμάτισε τον χρόνο σου για να βγεις λίγο έξω. Ακόμα και λίγα λεπτά να περπατήσεις κατά τη διάρκεια της ημέρας, μπορεί να κάνουν τη διαφορά στη διάθεσή σου και να βοηθήσουν τον εγκέφαλό σου, που επηρεάζεται αρνητικά από τον εγκλεισμό.

Φτιάξε ένα πρόχειρο home gym, ώστε να ασκείσαι. Ένας διάδρομος ή ένα ποδήλατο και βαράκια αρκούν για να ακολουθήσεις ένα ήπιο πρόγραμμα γυμναστικής στο σπίτι, το οποίο μπορεί να βοηθήσει στη ρύθμιση της διάθεσής σου και ταυτόχρονα να τονώσει την ενέργεια και την άμυνά σου. Η αγαπημένη σου μουσική που παίζει κατά τη διάρκεια της άσκησης είναι ένας δυνατός συνδυασμός για την ενίσχυση της ευεξίας σου.

ΔΕΣ ΑΚΟΜΑ: 5 Εστίες μικροβίων υπεράνω υποψίας!

Covid -19 Πώς να ηρεμήσεις τον πανικό σου!

Φρόντισε τον εαυτό σου. Απόλαυσε το μπάνιο σου, το πρωινό σου, τα γεύματά σου. Πάρε τον χρόνο σου για να μαγειρέψεις με ηρεμία, απολαμβάνοντας τη μαγειρική ή φτιάχνοντας νόστιμες και υγιεινές σαλάτες με λαχανικά ή φρούτα.

Μίλα στο τηλέφωνο. ΌΧΙ μόνο στο Messenger. Είναι αλλιώς να ακούς τη φωνή των άλλων και αλλιώς να επικοινωνείς μαζί τους μόνο μέσω γραπτών μηνυμάτων. Το ότι μένεις σπίτι δεν σημαίνει ότι πρέπει να απομονωθείς από τους άλλους. Ζεις στον 21′ αιώνα. Εκμεταλλεύσου τα μέσα που σου εξασφαλίζει η εποχή για επικοινωνία.

Κάθε φορά που πλένεις τα χέρια σου, ακολουθώντας τον κανόνα των 20 δευτερολέπτων. Άδραξε την ευκαιρία για να σκεφτείς κάτι ευχάριστο αντί για τα μικρόβια που χρειάζεται να κρατήσεις μακριά. Σκέψου, για παράδειγμα, το τελευταίο ταξίδι που έκανες με τους φίλους σου ή μια ευχάριστη παιδική ανάμνηση. Με αυτόν τον τρόπο συνδέεις μια ρουτίνα με ένα ευχάριστο συναίσθημα.

Covid -19 Πώς να ηρεμήσεις τον πανικό σου!

Γράψε τρία πράγματα για τα οποία είσαι ευγνώμων πριν κοιμηθείς. Αυτή η πρακτική έχει φανεί ότι μειώνει τα επίπεδα του στρες και προωθεί την ηρεμία.

Θυμήσου ότι από την ημέρα που ο άνθρωπος πάτησε το πόδι του πάνω στη Γη έχει περάσει πολλά δύσκολα. Η ανθρωπότητα είναι φτιαγμένη και προγραμματισμένη έτσι ώστε να αντέχει.
Και η ζωή είναι ωραία, αναμφισβήτητα, παρά τα όποια δύσκολα. Όμως το πόσο όμορφη μπορεί να γίνει κάθε στιγμή της ζωής σου δεν είναι θέμα τύχης μόνο. Εξαρτάται και από εσένα. Γι’ αυτό κάνε το καλύτερο που μπορείς.

ΔΕΣ ΑΚΟΜΑ: 2 συνταγές με αρνί για το Πάσχα του κορονοϊού

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του παρόντος άρθρου, χωρίς αναφορά, με ενεργό σύνδεσμο (link) beauty-secrets.gr

Πηγή:thriveglobal.g

ΔΗΜΟΦΗΛΗ ΑΡΘΡΑ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.