Πέμπτη, 8 Δεκεμβρίου

Καλό πρωινό για χάσιμο λίπους

Καλό πρωινό

Το να παραλείπετε ένα καλό πρωινό δεν είναι ποτέ καλή ιδέα. Σκεφτείτε το για ένα λεπτό και θα πειστείτε πως το να παραλείψετε να πάρετε το πρωινό σας, Θα σας οδηγήσει σε… μεγαλύτερο μέγεθος ρούχων. Μπορεί μια μέρα να πείτε δεν έχει γάλα και δημητριακά σήμερα το πρωί. Αυτό θα με κάνει να γλιτώσω τουλάχιστον 2οο θερμίδες. Άλλωστε, σε λίγες ώρες θα φάω μεσημεριανό.

Πρέπει να ξέρετε όμως πως ένα καλό πρωινό είναι το σημαντικότερο γεύμα για χάσιμο λίπους,και συνειδητοποιήστε πως αυτό που θα συμβεί είναι το ακριβώς αντίθετο. Το πρώτο πράγμα που πρέπει να καταλάβετε καλά είναι πως έχουν αποδείξει αναρίθμητες μελέτες, το να παραλείπουμε γεύματα ή και το να κάνουμε οποιαδήποτε από αυτές τις δίαιτες των πολλών στερήσεων απλώς ξυπνά μέσα μας ένα πανάρχαιο συναίσθημα, αναπόσπαστα δεμένο με την πορεία του είδους μας, το «φόβο της πείνας». Κι είναι αυτό ακριβώς το συναίσθημα που θα υπονομεύσει και θα ακυρώσει κάθε προσπάθεια που θα κάνετε για να χάσετε λίπος. Αυτή είναι η ωμή βιολογία και όλες γνωρίζετε πόσο παντοδύναμη είναι σε όλους τους τομείς. Για την περίπτωση όμως που δεν ξέρετε πολλά πράγματα, θα σας δώσω έναν οδηγό ασφαλείας για να δείτε τι συμβαίνει όταν παραλείπετε γεύματα και ιδικά όταν παραλείπετε ένα καλό πρωινό.

Σε καιρούς στέρησης της τροφής, (όπως συμβαίνει στις μέρες μας στις γυναίκες που πασχίζουν να ακολουθήσουν τη μόδα της πασαρέλας), ενεργοποιούνται μέσα μας βασικά αντανακλαστικά.

Το σώμα σας, το οποίο, να ξέρετε, έχει τη δική του σκέψη και καρφί δεν του καίγεται τι λένε οι διάσημοι μόδιστροι, αποφασίζει τότε πως πεινά και πως κινδυνεύει να πεθάνει από την πείνα. «Ωχ», σκέφτεται. «Δεν υπάρχει φαγητό. Πώς λοιπόν Θα βρω κάτι να φάω;»

Οι ορμόνες είναι παντοδύναμες. Μη στενοχωριέσαι, αρχίζουν να σας τραγουδούν οι ορμόνες σας, θα σε βοηθήσουμε εμείς να αποθηκεύσεις μερικές Θερμίδες. Αφού τα πράγματα είναι έτσι, θα παραβιάσουμε τούς κανόνες λειτουργίας μας σχετικά με το αίσθημα κορεσμού και θα μειώσουμε τις καύσεις. Έχε μας εμπιστοσύνη, θα σε βοηθήσουμε να το ξεπεράσεις αυτό!

Δείτε ακόμα:Χάσετε βάρος με άσκηση και ισορροπημένη διατροφή!

Προσπαθώντας να προλάβει στερήσεις και σκαμπανεβάσματα, το σώμα σας μπαίνει στη διαδικασία να αποθηκεύει περισσότερο λίπος και να καίει λιγότερες θερμίδες, επιβραδύνοντας τις καύσεις του. Θα τα δώσει όλα σ’ αυτό τον αγώνα και, πιστέψτε με, όσο και να πεινάσετε, δεν πρόκειται να χωρέσετε σε καμία μικροσκοπική φουστίτσα. Αυτό, πρέπει να το παραδεχτείτε, δεν το είχατε προβλέψει.

Το να τρώτε ακανόνιστα ή ελλιπή γεύματα κάνει τον οργανισμό σας να αποθηκεύει περισσότερο λίπος, για να προλάβει την επόμενη περίοδο στέρησης τροφής. Κι έτσι, εξαιτίας των ίδιων των νόμων πού Θέτει το σώμα σας, οι περισσότερες δίαιτες Θα καταλήξουν σε αυτό το ανεπιθύμητο και απροσδόκητο αποτέλεσμα.

Μεγαλύτερη τροφή για προβληματισμό μας δίνει και μια μελέτη Πανεπιστημίου, που κατέληξε στο συμπέρασμα ότι τα σταθερά, τυπικά γεύματα έχουν πολλά και σημαντικά πλεονεκτήματα για το μεταβολισμό μας σε συνδυασμό με μικρότερη απορρόφηση των λιπαρών από τον οργανισμό μας και χαμηλότερα επίπεδα «κακής χοληστερόλης». Επομένως, για να χάσετε βάρος χρειάζεστε τακτικά και θρεπτικά γεύματα,και πάντα να αρχίζετε τη μέρα σας με ένα καλό πρωινό που θα σας βοηθήσει να χάσετε λίπος.

Ένα καλό πρωινό για χάσιμο λίπους.

Το πρωινό ξυπνά κάθε μέρα το μεταβολισμό σας, ο οποίος στη διάρκεια της νύχτας χαλαρώνει και αδρανεί. Πρέπει λοιπόν να είναι το σημαντικότερο γεύμα της μέρας και όχι απλώς κάτι που σφηνώνετε βιαστικά στο στόμα σας ανάμεσα στο πρωινό ντους και την τρεχάλα μέχρι τη στάση. Μία πενταετής μελέτη σε περίπου επτά χιλιάδες άντρες και γυναίκες, έδειξε πως αυτοί που έτρωγαν μεγαλύτερη ποσότητα πρωινού ήταν και αυτοί που πήραν λιγότερο βάρος ή και που έχασαν, κατά τη συγκεκριμένη περίοδο, ακόμη κι αν το φαγητό που κατανάλωναν συνολικά στη διάρκεια της μέρας ήταν περισσότερο από αυτό που κατανάλωναν όσοι δεν έτρωγαν καλό πρωινό.

Η μυστική δίαιτα της Madonna:

Madonna

Ένα ταπεινό μπολ από πόριτζ(χυλός βρόμης). Αυτό το καλό πρωινό είναι δυναμίτης και Θα σας κρατήσει εγγυημένα χορτάτη για πολύ περισσότερες ώρες, ειδικότερα μάλιστα μετά από σκληρή άσκηση ή ύστερα από μια δύσκολη επαγγελματική μάχη. Καθώς καίγεται αργά και γεμίζει το στομάχι, η βρόμη, σε υπέροχες μικρές Θρεπτικές νιφάδες, είναι μια πραγματικά Θεϊκή τροφή.Οι νιφάδες βρόμης μπορούν ακόμη και να επιβραδύνουν τη διαδικασία γήρανσης, ένα ακόμη πλεονέκτημα που είναι πολύ ισχυρό για να το αγνοήσουμε.

Κι ενώ ψηφίζω υπέρ τον πόριτζ, πρέπει να συμπληρώσω πως θα βοηθούσε αν δεν προσθέτατε καθόλου ζάχαρη. Μάθετε να το απολαμβάνετε σκέτο. Οι μεγάλες νιφάδες το κάνουν πιο ενδιαφέρον. Μπορείτε να προσθέσετε αποβουτυρωμένο γάλα ή να το φτιάξετε με νερό.Για την περίπτωση πού δεν σας αρέσει το πόριτζ, μπορείτε να δοκιμάσετε το μούσλι ή τα δημητριακά ολικής άλεσης, ακόμη και με ξηρούς καρπούς ή φρούτα. Συνοδέψτε το πρωινό σας με ένα μήλο πού μπορείτε να ψιλοκόψτε μέσα στα δημητριακά, αλλά προτιμήστε δημητριακά χωρίς ζάχαρη. Η βασική ιδέα σε όλα αυτά είναι να τρώτε καλό πρωινό ώστε να μη νιώθετε γύρω στις έντεκα την ανάγκη για ένα δεύτερο πρόγευμα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *