Κυριακή, 12 Ιουλίου

Κάψτε λίπος, & αποκτήστε ενέργεια μόνο σε 30 λεπτά!

Κάψτε λίπος, & αποκτήστε ενέργεια μόνο σε 30 λεπτά!

Κάψτε λίπος, τονωθείτε, αποκτήστε ενέργεια μόνο σε 30 λεπτά, 3 φορές την εβδομάδα μέσα στο σπίτι. Η ιδέα να πάρετε τους δρόμους για να γυμναστείτε δεν μοιάζει και τόσο καλή στις μέρες που διανύουμε λόγο του κορονοϊου. Εξίσου δύσκολο είναι και το να τρέχετε στα γυμναστήρια γιατί είναι ακόμα κλειστά.




Μην ανησυχείτε όμως, σας έχουμε τη λύση: ένα 30 λεπτο πρόγραμμα βάδην και ενδυνάμωσης, το οποίο μπορείτε να κάνετε το μεσημέρι ή νωρίς το απόγευμα μέσα στο σπίτι.

Ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας του; Χρησιμοποιώντας ένα λάστιχο για αντιστάσεις, κάνετε ασκήσεις ενδυνάμωσης ενώ περπατάτε και ταυτόχρονα καίτε θερμίδες. Σύμφωνα με έρευνα, η απογευματινή άσκηση, χαρίζει ενέργεια, καταπολεμώντας την υπνηλία που όλοι συνήθως νιώθουμε μετά τις 3 μ.μ. Έτσι θα νιώσετε καλύτερα στη στιγμή και θα κάψετε το περιττό λίπος σε μόλις 4 εβδομάδες.

1.Έλξεις με λάστιχο και βηματισμό

(δυναμώνουν τους μυς της πλάτης)

Έλξεις με λάστιχο και βηματισμό

Κρατήστε το λάστιχο πάνω από το κεφάλι με τα χέρια περίπου στο άνοιγμα των ώμων, τα μπράτσα ελαφρώς λυγισμένα και τις παλάμες να κοιτάζουν μπροστά. Κάνοντας ένα βήμα μπροστά με το αριστερό πόδι, τραβήξτε το δεξί χέρι προς το πλάι και κάτω, ώστε να φτάσει στο ύψος του ώμου. Διατηρήστε το αριστερό χέρι ψηλά και σταθερό. Αργά, επιστρέψτε στην αρχική θέση και επαναλάβετε την άσκηση με το αριστερό χέρι.

Κάντε 15 έως 20 επαναλήψεις από κάθε πλευρά.

2.Πιέσεις στήθους

(ενδυναμώνουν το στήθος, την εξωτερική πλευρά των ώμων και τους τρικεφάλους)

Πιέσεις στήθους

Βάλτε το λάστιχο γύρω από την πλάτη και κάτω από τα χέρια, κρατώντας το στο ύψος του θώρακα. Οι παλάμες να κοιτάζουν προς τα κάτω και οι αγκώνες να είναι λυγισμένοι προς τα πίσω. Ωθήστε τα χέρια μπροστά και πάνω, μέχρι να τεντωθούν (φωτό). Επιστρέψτε στην αρχική θέση. Επαναλάβετε.

3.Οριζόντιες απαγωγές

(γραμμώνουν το πίσω μέρος των ώμων και το μεσαίο τμήμα της πλάτης)

Οριζόντιες απαγωγές

Πιάστε το λάστιχο έτσι ώστε τα χέρια σας να απέχουν λίγο περισσότερο από το άνοιγμα των ώμων. Εκτείνεται τα χέρια μπροστά σας, ώστε το λάστιχο να βρεθεί ελαφρώς πιο ψηλά από το στήθος και οι παλάμες να κοιτάζουν κάτω (φωτό). Λυγίζοντας ελαφρά τους αγκώνες, ενώστε τις ωμοπλάτες και τραβήξτε τα χέρια μακριά το ένα από το άλλο. Τα χέρια παράλληλα με το έδαφος. Επιστρέψτε στην αρχική θέση. Επαναλάβετε.

4.Εκτάσεις χεριών με λάστιχο

(δίνουν σχήμα στους ώμους)

Εκτάσεις χεριών με λάστιχο

Τοποθετήστε το λάστιχο γύρω από την πλάτη και κρατήστε το με τα χέρια λίγο πιο ψηλά από το ύψος της μέσης (οι παλάμες να βλέπουν προς τα πάνω). Στρίψτε τους αγκώνες προς τη μέση σας, ώστε οι πήχεις να σχηματίζουν γωνία στο πλάι. Με τους ώμους προς τα κάτω και πίσω πιέστε τα χέρια μακριά από το σώμα, εκτείνοντάς τα σχεδόν στο ύψος των ώμων. Αργά επιστρέψτε στην αρχική θέση. Κάντε 15-20 επαναλήψεις.

6.Εκτάσεις τρικεφάλων

(γυμνάζουν το πίσω μέρος των χεριών)

Εκτάσεις τρικεφάλων

Βάλτε το λάστιχο γύρω από τον αυχένα και φέρτε το στο ύψος του στήθους. Οι παλάμες να κοιτάζουν η μία την άλλη. Κρατώντας το πάνω μέρος των μπράτσων σταθερό, πιέστε τα χέρια και τους πήχεις προς τα κάτω, τεντώνοντάς τους. Αργά επιστρέψτε στην αρχική θέση. Κάντε 15 έως 20 επαναλήψεις.

ΔΕΣ ΑΚΟΜΑ

ΔΗΜΟΦΗΛΗ ΑΡΘΡΑ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *