Σάββατο, 2 Ιουλίου

Ο σολομός και τα μεγάλα οφέλη του για την υγεία

Ο σολομός και τα μεγάλα οφέλη του για την υγεία

Ο σολομός και τα μεγάλα οφέλη του για την υγεία

Ο σολομός είναι ένα είδος ψαριού και έχει πολλά οφέλη για την υγεία μας. Βρίσκεται τόσο στο γλυκό νερό (ποτάμια) όσο και στο αλμυρό νερό (θάλασσα),σύμφωνα με τα στάδια της ανάπτυξής του.




Τα οφέλη για την υγεία από την κατανάλωση του σολομού είναι τα εξής:

ΠΡΩΤΕΙΝΕΣ + ΑΜΙΝΟΞΕΑ + ΩΜΕΓΑ 3 ΛΙΠΑΡΑ ΒΙΤΑΜΙΝΕΣ Α, D, ΣΕΛΗΝΙΟ

ΜΥΕΣ, ΙΣΤOΙ, ΕΝΖΥΜΑ, ΟΡΜΟΝΕΣ

Οι πρωτεΐνες και τα αμινοξέα είναι απαραίτητα συστατικά των κυττάρων, των ιστών, των ενζύμων, των ορμονών και κάθε άλλου σημείου του σώματος. Οι πρωτεΐνες από τον σολομό είναι εύπεπτες και απορροφούνται εύκολα από το σώμα. Δεν ενδέχεται να προκαλέσουν αρνητικές παρενέργειες και δεν περιέχουν καρκινογόνες ουσίες, όπως τα κρέατα.

O σολομός είναι επίσης πηγή καλών λιπαρών (ω-3 λιπαρά οξέα), τα οποία διαδραματίζουν επίσης έναν σημαντικό ρόλο στη διατήρηση της υγείας σας. Είναι επίσης πλούσιος σε μερικά από τα πολύ βασικά μέταλλα, όπως σίδηρο, ασβέστιο σελήνιο, φώσφορο και βιταμίνες Α, Β, D.

 ΥΓΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΡΔΙΑΓΓΕΙΑΚΩΝ

Ενώ τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα βοηθούν στη μείωση της χοληστερόλης διατηρούν την ευελιξία των αρτηριών και των φλεβών και την ενίσχυση των καρδιακών μυών, τα αμινοξέα επισκευάζουν ζημιές των καρδιαγγειακών ιστών. Επίσης βοηθάνε στη μείωση της αρτηριακής πίεσης, δεδομένου ότι μειώνουν το επίπεδο χοληστερόλης και την πρόληψη της σκλήρυνσης των τοιχωμάτων των αρτηριών και των φλεβών, μειώνοντας έτσι σημαντικά τις πιθανότητες καρδιακής προσβολής.

ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟΣ

Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, η βιταμίνη D και το σελήνιο μαζί, βοηθούν την αύξηση της ινσουλίνης, διευκολύνοντας έτσι την απορρόφηση της μείωσης της ζάχαρης και την επακόλουθη του επιπέδου σακχάρου στο αίμα.

ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΜΑΤΙΩΝ

Και πάλι τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα και τα αμινοξέα βοηθούν στην πρόληψη της εκφύλισης της ωχράς κηλίδας την ξηρότητα, την απώλεια όρασης και την κούραση των ματιών. Είναι πλέον αποδεδειγμένο γεγονός ότι οι άνθρωποι που τρώνε τακτικά ψάρια, έχουν καλύτερη όραση από τους άλλους.

ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΚΑΙ ΝΕΥΡΑ

Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα αυξάνουν την αποτελεσματικότητα του εγκεφάλου, βελτιώνουν τη μνήμη και τη διατηρούν σε πλήρη εγρήγορση κατά τη διάρκεια του παρατεταμένου ωραρίου εργασίας. Μαζί με τα αμινοξέα, τις βιταμίνες Α και D και το σελήνιο προστατεύουν το νευρικό σύστημα από ζημιές από τη γήρανση, ενεργούν ως αντικατευναστικό, χαλαρώνουν το μυαλό και είναι επίσης πολύ χρήσιμα για τη θεραπεία της νόσου Αλτσχάιμερ και της νόσου του Πάρκινσον.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ

Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα μειώνουν τη φλεγμονή των αρτηριών και το πεπτικό σύστημα, μειώνουν τις πιθανότητες καρκίνου του παχέος εντέρου, του προστάτη και των νεφρών. Σημαντική βελτίωση στην υφή του δέρματος, δίνουν λάμψη στα μάτια στα μαλλιά και στα νύχια και βοηθούν στην ανάπτυξη των ωφέλιμων βακτηρίων στο παχύ έντερο. Είναι ένα πολύ καλό συμπλήρωμα πρωτεΐνης για άτομα μεγαλύτερα σε ηλικία, καθώς είναι πιο εύπεπτο από το κρέας.

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του παρόντος άρθρου, χωρίς αναφορά, με ενεργό σύνδεσμο (link) beauty-secrets.gr

ΔΕΣ ΑΚΟΜΑ

ΔΗΜΟΦΗΛΗ ΑΡΘΡΑ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.