Τετάρτη, 27 Μαΐου

Γερό ανοσοποιητικό με σωστές τροφές & ξέχνα τις ιώσεις!

Γερό ανοσοποιητικό με σωστές τροφές & ξέχνα τις ιώσεις!

Τα κλασικά tips για γερό ανοσοποιητικό τα ξέρεις.Ξεκουράσου, φάε σωστά και απόφυγε να βρίσκεσαι με πολύ κόσμο.Τι πρέπει να τρως όμως ξέρεις; Ενημερώσου με ποιες τροφές θα ενισχύσεις τη φυσική άμυνα του οργανισμού σου και θα γεμίσεις ευεξία και ενέργεια.



ΒΙΤΑΜΙΝΗ C

Η βιταμίνη C απαραίτητη για να μην κολλάς ιώσεις, αλλά και για τη δομή των οστών, την απορρόφηση σιδήρου και το υγιές δέρμα. Oι καλύτερες πηγές της είναι η πιπεριά, το ακτινίδιο, ο ανανάς, τα εσπεριδοειδή,τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά και η ντομάτα και χρειάζεσαι γύρω στις
πέντε μερίδες από αυτά την μέρα.

ΒΙΤΑΜΙΝΗ Α

Ενυδατώνει τις βλεννογόνους της μύτης, ανακουφίζοντας από το «μπούκωμα», αλλά και των πνευμόνων, που έτσι αντιστέκονται πιο σθεναρά σε μικρόβια και ιούς. Σε ένα καρότο υπάρχουν 6 mgr βήτα καροτενίου, τα οποία ο οργανισμός μετατρέπει σε βιταμίνη Α. Επίσης, μία κόκκινη πιπεριά ή 1/2 φλιτζάνι σπανάκι θα σου δώσει όση χρειάζεσαι την ημέρα.

ΣΚΟΠΕΖΙΚΟ ΝΤΟΥΣ

Σε μελέτη υποστηρίζεται ότι, εναλλάσσοντας τη θερμοκρασία στο ντους από το ζεστό στο κρύο κάθε 3 λεπτά, δημιουργείται στον οργανισμό μια απόκριση που αυξάνει την παραγωγή των λευκών
αιμοσφαιρίων.

Γερό ανοσοποιητικό με σωστές τροφές & ξέχνα τις ιώσεις!

ΑΝΤΙΜΙΚΡΟΒΙΑΚΗ ΔΥΝΑΜΗ

Το σκόρδο και το κρεμμύδι έχουν αντιβακτηριακή δράση και κρατούν μακριά σου τις ιώσεις. Συγκεκριμένη ποσότητα που να σε προστατεύει δεν υπάρχει, όμως συνιστάται να τα προσθέτεις στα πιάτα σου όσο πιο συχνά μπορείς. Τα προβιοτικά που περιέχουν βελτιώνουν τη χλωρίδα του εντέρου, το οποίο είναι βασικό όργανο του ανοσοποιητικού.

Και αφού μιλάμε για προβιοτικά… Πάνω από το 60%τηs άμυνας του οργανισμού μα απέναντι στα μικρόβια και στου ιούς βασίζεται στην υγιή βλεννογόνο του εντέρου. Ενίσχυσε την όχι μόνο αν νιώθεις να σε τριγυρίζει κρύωμα, αλλά καθημερινά. προσθέτοντας φυσικό γιαούρτι, κεφίρ και τουρσιά στη διατροφή σου. Μία μερίδα την ημέρα μόνο καλό θα σου κάνει.

ΒΡΟΜΗ ΣΤΟ ΠΡΩΙΝΟ

Είναι πλούσια, όπως και το κριθάρι,σε βήτα γλυκάνη. Πρόκειται για μια φυτική ίνα που, εκτός  από το ότι σε κρατάει χορτάτη για περισσότερο, έχει μια ρυθμιστική επίδραση στο ανοσοποιητικό.

ΛΑΔΙ ΚΑΡΥΔΑΣ

Η καρύδα περιέχει λιπαρά οξέα που ενισχύουν το ανοσοποιητικό. Το λάδι της διαθέτει αντιμικροβιακή δράση, ενώ μελέτη έδειξε ότι συμβάλλει στη γρηγορότερη καταπολέμηση της πνευμονίας.

ΔΕΣ ΑΚΟΜΑ

ΔΗΜΟΦΗΛΗ ΑΡΘΡΑ



Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *